آخرین اخبار

29. شهريور 1394 - 8:22   |   کد مطلب: 3424
یکی از پربحث ترین حواشی مراسم زمانی رخ داد که قرار بود کلیپی از صحبت های سیدمحمد خاتمی بر روی ویدئو پروژکتور برای حضار پخش شود که اشکال در سیستم صوتی و قطع صدا مانع از پخش آن شد و در نهایت با اعتراض حضار نیمه تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، در حالی  همایش اصلاح طلبان شهرستان چرام با حضور دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و جمعی از اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن تربیت بدنی چرام برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود.

 

در ابتدای ورود به سالن محل برگزاری این مراسم آنچه که بسیار ملموس بود گرمای بسیار زیاد هوا بود که تلاش مجریان برنامه برای کنترل آن سودی در بر نداشته و اکثر حاضرین با در دست داشتن بادبزن دستی سعی در خنک کردن خود داشتند.

 

مشترک و یکی بودن درب ورودی سالن از دیگر حواشی همایش اصلاح طلبان چرام بود که سبب شده بود بانوان از میان ازدحام مردان وارد سالن برگزاری همایش شوند.

 

یکی دیگر از نکات قابل تامل برنامه امروز اصلاح طلبان نصب بنری با تصویر سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق و از سران فتنه 88 بود که در گوشه ای از سالن قرار گرفته بود.

 

با شروع رسمی برنامه حجت الاسلام رامین درویشی دبیر اجرایی این همایش به عنوان اولین سخنران برنامه به روی سن رفت و ضمن خوشامدگویی به حضار در سخنانی عجیب، انبیاء و پیامبران را اصلاح طلب خواند.

 

وی افزود: تفکر اصلاح طلبی در متن ادیان الهی و در متن اسلام وجود دارد و کسی که با اصلاح طلبان همراه نیست مخالف مصالح مردم است.

 

دبیر مجمع نیروهای خط امام در شهرستان چرام در ادامه به معرفی کتابی سیدهادی خامنه ای پرداخت و او را از حامیان میرحسین موسوی معرفی کرد.

 

پخش آهنگ های شاد و بعضا با ریتم تند در خلال صحبت های سخنرانان از دیگر حواشی برنامه امروز بود که در این میان سرود یار دبستانی بارها تکرار شد.

 

علی پرواز دومین سخنران این همایش بود تا به روی سن برود و طی سخنانی روز 26 شهریور 94 را روزی ماندگار در تاریخ سیاسی کهگیلویه بزرگ بنامد.

وی با اشاره به نیمه دوم سال 94 و برگزاری انتخابات در اسفند ماه این سال از بزرگان اصلاح طلب خواست تا با کنار گذاشتن اختلافات و به اجماع رسیدن، روزی ماندگار را در تاریخ اصلاح طلبان رقم بزنند.

 

در ادامه این مراسم موسی اخلاقی به نمایندگی از اصلاح طلبان چرام به سخنرانی پرداخت و در اظهاراتی شاذ با زیر سوال بردن آزادی در انتخابات ادوار گذشته مجلس، ابراز داشت: اگر انتخابات امسال به صورت آزاد و صحیح برگزار شود هر سه نماینده استان در انتخابات آینده، اصلاح طلب خواهند بود.

 

وی در ادامه با اشاره به رفع حصر سران فتنه خطاب به سیدهادی خامنه ای، گفت: به رئیس جمهور و اعضای دولت بگویید که وعده اولتان را عملی کردید و ما منتظر دومین وعده شما (حصر فتنه گران) هستیم.

 

اما یکی از پربحث ترین حواشی مراسم امروز زمانی رخ داد که قرار بود کلیپی از صحبت های سیدمحمد خاتمی بر روی ویدئو پروژکتور برای حضار پخش شود که اشکال در سیستم صوتی و قطع صدا مانع از پخش آن شد و در نهایت با اعتراض حضار نیمه تمام ماند.

 

بخش پایانی همایش اصلاح طلبان مربوط به سخنرانی سدهادی خامنه ای بود که از بدو ورود به شهر چرام تا پایان سخنرانی، حواشی خاص خودش را داشت.

 

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به کلمه اصلاحات، گفت: اصلاحات در یک کلمه یعنی بازگشت به قانون و بازگشت به اصل انقلاب اسلامی و این همان چیزی است که امام آن را آورد.

 

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام افزود: در زبان و تعبیر امروز اصلاحات یعنی بازگشت به دوران طلایی انقلاب اسلامی که یک کلمه ماندگار از سخنان برادرمان مهندس میرحسین موسوی است و این سخن یک فتنه گر نمی تواند باشد و سخن یک مسلمان است.

 

خامنه ای در ادامه با یاد کردن از کروبی، خاطرنشان کرد: برخی از متهجرین داخلی ادعاهای بلند بالایی دارند و فکر می‌کنند همه چیز را می ‌دانند و می گویند اسلام با دموکراسی سازگار نیست.

 

با پایان یافتن سخنان خامنه ای و در هنگام ترک سالن، یکی از دانشجویان حاضر در جلسه با انتقاد از این صحبت ها و خطاب به وی گفت: شما موضوع فتنه را منکر و می گویید موسوی فتنه گر نیست درحالی که در رهبری بارها صراحتا به این موضوع پرداخته است که به جای پاسخگویی وی عده ای از اطرافیان با هل دادن و کنار کشدن این دانشجو مانع از ادامه سوالات وی شدند.

 

گفتنی است در هادی خامنه ای در ابتدای ورود به شهر چرام جهت قرائت فاتحه به گلزار شهدای این شهر رفته بود که مادر یکی از شهدا با انتقاد از حضور وی از عدم ساماندهی گلزار شهدا ابراز نارضایتی کرده بود.

تصاویر تکمیلی:

به نام اصلاح طلبان به کام فتنه گران / قطعی در سیستم صوتی مانع از پخش کلیپ سران فتنه شد + تصاویر+پایگاه خبری چرام

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک