آخرین اخبار

16. بهمن 1393 - 13:48   |   کد مطلب: 330
امام جمعه دیشموک گفت: مانوس شدن با قرآن، انسان را بیمه و مصون از همه خطرات می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل صبح امروز در مراسم  محفل انس با قرآن با بیان اینکه قرآن کتاب مقدس و کلام وحی پروردگار است، اظهار کرد: قرآن بهترین گفتار است که انسان با خواندن کلام وحی، باید پیام آن را یاد بگیرد.

 

وی با بیان اینکه خواندن قرآن قلب‌های انسان را طراوت و معنویت می‌بخشد و هر کس با قرآن مانوس شد تا قیامت خود را بیمه کرده است، گفت: قرآن سودمند‌ترین دانش‌هاست که اگر انسان همگام با آن باشد، همیشه پایدار خواهد بود و در سختی‌ها و مصائب محکم و پایدار است.

 

خطیب جمعه دیشموک با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم ریشه‌یابی کنیم مشکلات دنیای اسلام، مشکلات هر جامعه‌ای و مشکلات خانواده‌ها را، از مهمترین دلایل این مشکلات، دوری از قرآن است، گفت: دشمن از طریق جنگ نرم برای گمراهی جوانان ما گام برداشته که همان تهاجم فرهنگی بوده و سعی بر بیراه کردن جوانان ما به طرف منکرات، فحشا و بدیها دارد و تلاش می‌کند جوانان ما را از معنویت جدا کند.

 

محمودی‌اصل خاطرنشان کرد: بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن روی آوردن به قرآن، ترویج قرآن و ترویج فرهنگ قرآن است.

 

وی تاکید کرد: ما باید امانت گرانبهای پیغمبر را بخوانیم، به دیگران بیاموزیم و از این ثروت و ظرفیت بزرگ که اسلام و مسلمانان دارند باید حسن استفاده را کرد چون مانوس شدن با قرآن، انسان را بیمه خواهد کرد.

 

وی متذکر شد: اگر کسی تصمیم بر آن داشت که از خطرات و آفت‌هایی که ایمان، شخصیت، عزت و انسانیت را تهدید می‌کند، نجات پیدا کند، راه آن روی آوردن به قرآن است، جوان یا نوجوان قرآنی به یمن ارتباط با قرآن خودش را بیمه می کند.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک