آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 13:30   |   کد مطلب: 3273
سرازیر شدن فاضلاب کانال ها به همراه زباله های خانگی در سطح خیابان های شهر یاسوج این روزها به معضلی اساسی برای شهروندان پایتخت طبیعت تبدیل شده است و مسئولان مربوطه با بی توجهی هرچه تمامتر آلودگی محیط زیست و سلامت مردم را نادیده می گیرند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، پاکسازی نکردن کانال های هدایت آب های سطحی  و فاضلاب های شهری در یاسوج یکی از عوامل اصلی سد شدن زباله در ورودی پل ها و سرازیر شدن فاضلاب در خیابان ها و معابر عمومی است.

 

دربخش هایی از شهر یاسوج  به ویژه در محدوده محمود آباد و سالم آباد  وضعیت بحرانی و اسفبار است و فاضلاب ها در سطح خیابان جولان می دهند و چنین تصور می شود که نیروهای خدمات شهری شهرداری یاسوج تاکنون با این مناطق از شهر آشنایی ندارند و یا چنین مناطقی اصلا جزو حوزه استحفاضی شهر یاسوج نیست.

 

سرازیر شدن فاضلاب در خیابانهای اصلی یاسوج نشان می دهد که معابر اصلی این شهر سردسیری بصورت کارشناسی و براساس استانداردهای فنی طراحی و احداث نشده اند و این مشکل هرساله رخ می دهد و شهرداری نیز به اصلاح کانال های هدایت فاضلاب بی توجه است.

 

ورود خودروها  در آب های فاضلاب سرازیر شده در خیابان و پاشیده شدن این آب کثیف به افراد  معضل دیگری است که سلامت شهروندان را به خطر می انداز.

 

تعدادی از شهروندان یاسوجی در گفت و با خبرنگار این پایگاه خبری خواستار اصلاح و بهسازی کانال های هدایت آب های سطحی و فاضلاب در شهر برای جلوگیری از آب گرفتگی شدند.

 

منبع:چهارفصل

انتهاي پيام/م.ن./200

تصاوبر ورود فاضلاب و لجن در خیابان های شهر یاسوج در محدوده محمود آباد و سالم آباد شهر یاسوج را در زیر مشاهده کنید.

 

آب سرگردان

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک