آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 8:12   |   کد مطلب: 3269
یک منبع آگاه از به نتیجه رسیدن حکمیت اصولگرایان و باشت برای معرفی نامزد این طیف در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی خبرداد .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، یک منبع آگاه از به نتیجه رسیدن حکمیت اصولگرایان و باشت برای معرفی نامزد این طیف در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی خبرداد .

این منبع آگاه گفت: نشست چهره ها و لیدرهای سرشناس جریان موسوم به اصولگرایی گچساران و باشت با حضور 17 نفر از این طیف برگزار و انتخابات درون گروهی نیز برگزار شد.

وی که خواست نامش فاش نشود،اظهارکرد: رای گیری انجام شده در این انتخابات درون جریانی بطور مخفی انجام و درنهایت " مهندس علی فولادی وندا "  از مجموع 17 رای توانست 9 رای را بخود اختصاص دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: " سیدمحمود موسوی " معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت دهم هم با کسب شش رای نفر رقیب فولادی وندا برای انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان در انتخابات اتی مجلس خواهد بود .

این منبع آگاه باتاکید براینکه نتیجه انتخابات درون گروهی براساس آرای اخذ شده از فعالان سیاسی اصولگرا در این نشست مشخص شد، ادامه داد: بنابراین، انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان گچساران و باشت برای انتخابات اسفندماه جاری بین آقایان فولادی وندا و موسوی خواهد بود.

وی گفت : براساس مکانیزم نظرسنجی ، مشورت دیگر بزرگان اصولگرا در شهرستان های گچساران و باشت و درنظر گرفتن مسائل مختلف موثر بر " رای آوری " کاندیداها ، کاندیدای نهایی در آینده ای نه چندان دور مشخص می شود.



این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که ادامه فعالیت نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی حکمیت اصولگرایان گچساران و باشت چگونه خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: اصولگرایان این حوزه انتخابیه از آقایان موسوی و فولادی وندا خواسته اند تا مشخص شدن نتیجه نهایی حکمیت ، به فعالیت های انتخاباتی خود بصورت جداگانه ادامه دهند.

انتها:

منبع: عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک