آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 10:01   |   کد مطلب: 3244
معاون مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري خبر داد:
اختصاص يك‌ميليارد و 350ميليون تومان اعتبار به شهرداري ديشموك
معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از اختصاص یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار به شهرداری دیشموک خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، معاون مديركل دفتر امر شهري و شهوراهاي استانداري، با بیان اینکه شورا و شهرداری دیشموک جهت انجام کارهای عمرانی و توسعه شهری تعامل خوبی داشته‌اند اظهار کرد: بحث ورشکسته شدن شهرداری‌های استان با همت دولت تدبیر و امید جبران گردید و همه شهرداری‌های استان در خصوص حقوق و مزایای پرسنل و کارمندان، بدهکاری‌های معوق شهرداری‌ها به‌روز شده‌اند و هیچ مشکلی ندارند.

 

وی در ادامه گفت: در راستای ارزیابی و عملکرد شهرداری‌ها تیمی متشکل از از کارشناسان خبره که دارای سوابق تجربی در کارهای امور شهری و عمران شهری بود تشکیل داده‌ایم که طبق شاخص‌های کارشناسی شده توسط تیم، طی بازدیدهایی از شهرداری‌های تابع، در آینده، شهرداری نمونه اعلام خواهد شد.

 

معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بحثی در خصوص ورشکسته شدن شهرداری از طرف رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح بود که در دولت تدبیر امید ورشکسته شدن شهرداری‌ها و معوق بودن حقوق کارکنان و کارمندان، بدهکاری‌هایی که شهرداری استان داشته‌اند به پایان رسید و همه شهرداری‌ها به‌روز شده‌اند.

 

وی گفت: این همه کارهای خوب عمرانی در سطح شهرها و به‌روز شدن شهرداری‌ها در این زمینه با اختصاص 25 میلیارد تومان اعتباراتی بود که از طرف سازمان شهرداری‌ها در سال 93 به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد و نسبت به سال‌های قبل 50 درصد رشد داشته‌اند و این یک کار خیلی مهم و قابل توجهی از طرف دولت در حق شهرداری‌ها بوده است.

 

عسکری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری مهم‌ترین دستگاه خدمات‌رسانی به شهروندان است همه تلاش امور شهری در جهت مرتفع شدن مشکلات این دستگاه به کار گرفته شد و شهرداری دیشموک نسبت به سال‌های قبل اعتبارات بیشتری جذب کرده و در سال 93 رشد و نمو قابل توجهی داشته است.

 

وی از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومانی به شهرداری دیشموک خبر داد و گفت: اختصاص اعتبار به شهر دیشموک نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشت و اختصاص این اعتبار از طرف سازمان امور شهرداری‌ها به شهرداری دیشموک در مقایسه با سال 90 و 92 رشد 70 درصدی داشته است.  

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه‌ها

حالا حی بگویید پول نداریم ...این هم پول خداداد
پول سدازیر شد ولی مثل اینکه مال 93بود .تمام شد
حالا میشه معاون محترم مدیر کل توضیح بدن که کجا هزینه شد
این سه کامنت توسط یک نفر نوشته شده، با تشکر از شهردار و شورای شهر دیشموک

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک