آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 20:08   |   کد مطلب: 3153
رئيس راه و شهرسازي شهرستان كهگيلويه گفت: عمليات آسفالت راه روستاي اميرآباد به طول 8 كيلومتر با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد ريال بزودي آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

علي‌اصغر تارم در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد: در منطقه ديشموك پروژه‌هايي جهت آسفالت شدن راههاي مواصلاتي  در دستور كار اين اداره قرار گرفت كه امسال راه روستاي اميرآباد به طول 8 كيلومتر با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد ريال در شرف اجرايي شدن مي‌باشد.

 

 

وي افزود: آسفالت شدن جاده سربيشه به سرغل در سال هزارو سيصد و نود شروع شد كه اين جاده با تلاش همكاران و مسئولان امروز و به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداري رسيد.

 

وي در ادامه گفت: اداره راه و شهرسازي شهرستان كهگيلويه تمام تلاش خود را در مرتفع شدن جاده‌هاي مواصلاتي شهرستان كهگيلويه به كار خواهد گرفت و از هر تلاش و كوششي در خصوص مرتفع شدن راه‌هاي مواصلاتي دريغ نخواهد كرد.

 

وي افزود: بهسازي و آسفالت جاده جاورده، چم‌لپو، دم عباس و آبريز با طول مسير 6 كيلومتر با اعتبار يبالغ بر 9 هزار و پانصد ميليون ريال و لكه‌گيري و اجراي لايه آسفالت حفاظتي جاده چرام به طول 11 كيلومتر كه در سال نود و سه  شروع شده كه با اعتبار بالغ بر 12 ميليون ريال به بهره‌برداري رسيد كه اين همه نعمت از بركات خوب انقلاب است.

 

وي از آسفالت شدن جاده امامزاده ميرسالار به طول 4 كيلومتر خبر داد و گفت: عمليات آسفالت جاده امامزاده ميرسالار(ع) به زودي شروع مي‌شود.

 

وي متذكر شد: اگر فرماندار شهرستان كهگيلويه از اعتبارات ماده 180 به اداره راه و شهرسازي شهرستان كهگيلويه كمك كند بسياري از جاده‌هاي مواصلاتي شهرستان كهگيلويه مرتفع خواهد شد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه‌ها

توراخداآقاي تارم اسم بهمئي باغيرت روي خودت نگذارچراكه حرف ارعملكرد مي زنيد كدام عملكرد شما هيچ كجاي جاده هاي منطقه را آسفالت نكن فقط مشكل جاده مواصلاتي دره وارفارتق به ديشموك را حل كنيد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک