آخرین اخبار

1. شهريور 1394 - 22:24   |   کد مطلب: 3058
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه عنوان کرد:
یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری بحث ساماندهی گلزار شهدا است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در مجموع ۱۳۴ گلزار شهدا در شهرستان کهگیلویه وجود دارد٬ بیان کرد: تعداد ۲۵ گلزار در شهرستان داریم که هنوز ساماندهی نشده است

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، بهنام صمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه  عصر امروز در جلسه شورای مشورتی فرماندار در امور ایثارگران که با حضور  فرماندار و جمعی از مسئولان و ایثارگران در سالن  فرمانداری برگزار شد٬ اظهار داشت: یکی از دغدغه های جامعه ایثارگری بحث ساماندهی گلزار شهدا است.

 

وي، با اشاره به اینکه در مجموع ۱۳۴ گلزار شهدا در شهرستان کهگیلویه وجود دارد٬ بیان کرد: تعداد ۲۵ گلزار در شهرستان داریم که هنوز ساماندهی نشده است.

 

اين مسئول با اشاره به اینکه در سال ۸۶ اعتبار گزار شهدای روستاهای راک و چنگلوا از طریق شهرداری ها به دهداری ها پرداخت و طرح ساماندهی انها توسط دهداری ها انجام شده است٬ افزود: با توجه به اینکه اولین گلزار هایی بودند که ساماندهی شدند این طرح به خوبی انجام نشده و نیاز به ساماندهی مجدد دارد.

 

صمدی با بیان اینکه مرکز فرهنگی گلزار شهدا به عنوان یک مکان فرهنگی از سال ۹۱ کلنگ زنی شده است که به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده است٬ تصریح کرد: برای فعال شدن و تسریع درراه اندازی این پروژه نیاز به دستور استاندار محترم بدون تشریفات اداری است.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با اشاره به مشکلات جانبازان شاغل در ادارت گفت: بیمه تکمیلی جانبازان شاغل یک سال به بنیاد واگذار شد و از امسال به عهده سازمان و ادارت گذاسته شده که ضروری است به ادارات و دستگاه ها ابلاغ شود که بیمه تکمیلی جانبازان شاغل توسط ادارت مربوطه انجام شود.

 

صمدی با بیان اینکه از دیگر مشکلات جامعه ایثارگری بحث اشتغال است٬ خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیچ بنگاه خصوصی در شهرستان نداریم و تنها در ادارت و سازمانهای دولتی امکان اشتغال وجود دارد  بنابراین با توجه به نزدیک بودن راه اندازی کارخانه اجر در شهرستان لازم است سهمیه اشتغال ۲۵ درصد ایثارگران در نظر گرفته شود.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک