آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 17:47   |   کد مطلب: 2987
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به همزمانی توهین های طرف غربی و سر در گمی دولتمردان اشاره کرد و گفت: ما نمی دانیم بی احترامی ها و رفتار های پست و دور از شان غربی ها در دیدار های پسا تحریمی را باید تحمل کنیم یا صحبت های عجیب و غریب دولتمردان را.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، بهنام ترکمان به وضعیت موجود کشور در پسا تحریم اشاره کرد و گفت: در این وضعیت انگار توهین و بی حرمتی ها به ملت از پیش نیز بیشتر شده است و باید از رئیس جمهور پرسید که تا کی باید شاهد توهین و تحقیر ملت بزرگ ایران به خاطر سکوت و میدان دادن شما به طرف های غربی باشیم

 

وی افزود: دولتمردان باید به این نکته رسیده باشند که هرچه در مقابل این دولت های تشنه قدرت نرمش نشان بدهی، نه تنها بیشتر کرنش نمی کنند، بلکه گستاخ تر هم می شوند.

 

مسئول اسبق قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین به توصیه‌های رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: هر روز که از عمر تهیه برجام می‌گذرد شاهد تحقق بیش از پیش سخنان و رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مورد نتایج ارتباط برقرار کردن و کوتاه آمدن در مقابل کشور های مستکبر و حامی جنگ و خون ریزی هستیم.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به همزمانی توهین های طرف غربی با سر در گمی دولتمردان اشاره کرد و گفت: ما نمی دانیم بی احترامی ها و رفتار های پست و دور از شان غربی ها در دیدار های پسا تحریمی را باید تحمل کنیم یا صحبت های عجیب و غریب دولتمردان را.

 

وی افزود: به طور مثال سخنان چند روز پیش جهانگیری واقعا مضحک و خنده آور است؛ وقتی گفتند مخالفان تحریم فقط چهار درصد هستند، در حالی که اگر به آمار های منتشر شده از سوی سایت های حامی دولت از جمله خبر آنلاین نگاهی بیندازید، می بینید مردم ۶۴ درصد با توافقات مخالف بودند، که البته این سایت هم با این اتفاق، مجبور به حذف این نظرسنجی شد.

 

ترکمان به مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: سخنان تحقیر آمیز یار دیرین امام که انگار این روزها حال خوشی ندارد، درد های ما را بیشتر کرده است، چرا که کارش بعد از تحریف امام و انقلاب به تحقیر روستاییان غیور و همیشه در صحنه کشیده شده است.

 

وی افزود: سخنان هاشمی در دولت جدید و خصوصا در دوران جدید پسا تحریم، رویکرد جدیدی پیدا کرد و با صراحت بیشتری به بیان مواضع واقعی اش نزدیک می شود.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: متاسفانه رفتارها، خاطرات و سخنان دشمن شاد کن یار امام که انگار الزایمر گرفته و تلاش برای قدرت و عزت گرفتن اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه جهانی را فراموش کرده است، تنها عامل شادی یک جناح خاص در داخل و دشمنان اسلام در خارج می شود.

 

ترکمان خطاب به رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: چطور می خواهید به دولت هایی اعتماد کنید که گستاخی و بی احترامیشان بعد از تهیه برجام نه تنها کاسته نشد، بلکه بی شرمانه تر هم شده و هر روز شاهد هتاکی ها و تهدید های پوچ این مقامات غربی هستیم.

 

وی افزود: آقای روحانی امروز با لباس خواب و کیف مسافرتی به دیدار شما می آیند، آیا فردا هم باید در هنگام دیدار دست بوسشان باشید؟

 

ترکمان تصریح کرد: آیا دیگر زمان آن نرسیده بعد از این همه راستی آزمایی برخورد قاطعی با این بی احترامی ها داشته باشید، چرا که رفتار پسا تحریمی دولت های غربی پست تر هم شده است.

 

وی در پایان خطاب به دولتمردان اظهار داشت: به عنوان یک هموطن، دولتمردان و رئیس جمهور محترم را به تفکر در این آیه شریفه توصیه می کنم« یا ایها الذین امنوا ان تطیعوا الذین کفروا یردّوکم علی اعقابکم فتنقلبوا خاسرین، بل الله مولاکم و هوخیر الناصرین» (آل عمران/۱۵۰-۱۴۹)ای کسانی که ایمان آورده اید، اگر از کسانی که کفر ورزیده اند اطاعت کنید، شما رابه عقب باز می گردانند. پس زیانکار و بازنده بر می گردید بلکه خدا مولا ویاور شماست و او بهترین یاری دهندگان است.

 

منبع : خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک