آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 2981
وقتی ضدانقلاب ها به تقوا توصیه می کنند!
دفاع تمام قد یک اخلالگر سیاسی از مهدی هاشمی
این تروریست سیاسی همچنین به نصیحت علمای ارشد خوزستان نیز پرداخته و بدون توجه به سوابق مخرب خود در خوزستان توصیه های سفیهانه ای برای آن ها داشته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، به نقل از ماهشهر امروز، عصر دیروز پس از اتمام برگزاری مراسم سیاسی عبادی نمازجمعه در اهواز یکی از مجرمان باسابقه  اخلال طلب که در سال های گذشته خیانت های آشکار وی به مردم خوزستان در حوزه های سیاسی،اقتصادی ، فرهنگی و امنیتی آشکار شده است با انتشار یک شبه بیانیه به فحاشی علیه امام جمعه موقت اهواز به دلیل حمایت از دستگاه قضایی برای صدور حکم یکی از بزرگترین مفسدین دهه های اخیر پرداخت.

 

وی که از دهه 70 به عنوان لیدر جریان انحرافی اصلاحات در خوزستان مطرح شده است با بکار بردن الفاظی ناپسند به جایگاه نماز جمعه که تریبونی برای بیان مسائل سیاسی و عبادی است توهین کرد.

 

این تروریست سیاسی همچنین به نصیحت علمای ارشد خوزستان نیز پرداخته و بدون توجه به سوابق مخرب خود در خوزستان توصیه های سفیهانه ای برای آن ها داشته است.

 

البته همانطور که پیش بینی می شد آن ها که رایی در صندوق آراء انتخابات ریاست جمهوری به توصیه بی بی سی نداشتند و پس از انتخابات سنگین ترین هجمه ها را علیه دولت و نماینده عالی او در خوزستان وارد کردند حالا داعیه دار رای مردمی شده اند که از افراط آن ها خسته و به اعتدالی پناه بردند که حالا امنیت سیاسی را برای این خیانتکاران رقم زده است.

 

همچنین سنگ انقلاب را به سینه زدن بخش طنز شبه بیانیه کسی بود که در کارنامه خود تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و دستگیری به جرم مبارزه با انقلاب اسلامی رامی بیند همان که طی سال های گذشته بارها در مقابل نص صریح رهبر معظم انقلاب به حمایت از عاملان سرویس های بیگانه در کشور برای فتنه گری پرداخته است.

 

به راستی حمایت این دست مجرمان و خیانتکاران به مردم خوزستان از هاشمی خود بزرگترین علامت سوال است که انقلابی دیروز را چه شده است که اخلال طلبان و متهمان فتنه پرست برای او دل و قلوه می دهند.

انتهای پیام/گ

 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک