آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 2857
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه خبر داد
برگزاري همايش تكريم امامزاده ميرسالار(ع) در روز 27 شهريور
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه از برگزاري همايش تكريم امامزاده ميرسالار(ع) كهگيلويه در روز 27 شهریور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدعبدالنبی صمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاري همايش تكريم امامزاده ميرسالار(ع) كهگيلويه در روز 27 شهریور خبر داد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: توزیع جغرافیایی امامزاده‌ها در اقصی‌نقاط کشور نه تنها سبب ترویج فضائل اخلاقی و حفظ ارزش‌ها شده، بلکه موجب حفظ و صیانت هویت فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی می‌شود.

 

وی افزود: زیباسازی مساجد و بقاع متبرکه به عنوان نمادهای فرهنگ اسلامی بهترین راهکار برای افزایش آرامش روحی زایران است.

 

صمدیان با بیان اینکه بقاع متبرکه مکانی برای رشد سجایای اخلاقی و ارتباط با پروردگار به‌شمار می‌روند، عنوان کرد: امامزادگان ستارگان درخشانی هستند که سیر و سلوک معنوی و پیمودن مسیر کمال را نوید می‌دهند.

 

رئیس اداره اوقاف  امور خیریه شهرستان کهگیلویه از برگزاری همایش امامزاده میرسالار(ع) خبر داد و گفت: این همایش سالانه با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان و به همت سادات جلیل‌القدر میرسالار برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) هر ساله با استقبال چشمگیر ارادتمندان به اهل بیت(ع) و سادات این امامزاده در اقصی‌نقاط کشور همراه است.

 

صمديان گفت:حریم امامزادگان سرمایه فرهنگی و پناهگاه معنوی برای مردم است.

گفتني است: این بقعه معروف به «میرسالار» از نوادگان هفتمین امام شیعیان در ۹۰ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه  و در بخش ديشموك قرار دارد و سالانه زائران زیادی از داخل و خارج استان برای زیارت این بقعه می‌روند

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک