آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 12:46   |   کد مطلب: 2842
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت:ما و استاندار پیگیر هستیم بخش خصوصی از جمله موسسه کوثر را وارد کنیم وهر چند در این پروژه دولت نمی تواند ورود بکند ولی صنعت و معدن استان در این قضیه در منطقه ما احساس مسئولیت نمی کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری صبح زاگرس، افزود: برای راه اندازی معدن فسفات چرام از سوی استاندارو بنده پیگیری های زیادی شد و در مرکز هم جلساتی برگزار شد ،سرمایه گذاری که قرار بود سرمایه گذاری بکند پای کار نیامد .

 

وی بیان کرد: ما و استاندار پیگیر هستیم بخش خصوصی از جمله موسسه کوثر را برای راه اندازی معدن فسفات چرام وارد کنیم وهر چند در این پروژه دولت نمی تواند ورود بکند ولی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در این قضیه در منطقه ما احساس مسئولیت نمی کنند. چندین بار با دوستان صنعت و معدن صحبت کردیم ولی متاسفانه فعلا جدی گرفته نشده است.

 

بزرگواری اظهار کرد:دلایلی که سرمایه گذار قبلی وارد کار نشد قابل ذکر نیست هرچند سازکاری را برای کار فراهم شد ولی دنبال سرمایه گذار جدید هستیم  و متاسفانه سرمایه گذار در استان نداریم و انشالله این پروژه را با وجود سرمایه گذار از بقیه نقاط کشور فعال بکند.

 

این نماینده مجلس گفت: در جلساتی پس از بررسی اعلام شد که عیار این معدن 8 درصد است و باید 11 درصد باشد و این امر با ایجاد سازکار حمل و نقل ریلی که نمایندگان حوزه جنوب پیگیر این مسئله هستند قابل رفع می باشد. یعنی به نقاط دیگر حمل و عملیات های مورد نیاز برای بالا بردن عیار روی این معدن انجام شود، چون معدن چرام ظرفیت بالایی دارد. 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک