آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 2797
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه‌و بویراحمد
به افرادي كه توانايي توانمندسازي خانواده‌هاي خود را دارند، وام داده مي‌شود
مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كهگيلويه و بويراحمد گفت: اين افراد به واحد خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) محل سکونت خود مراجعه و با ارائه درخواست خود به واحد خودکفایی از این نعمت بزرگ برخوردار گردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه سيد غلام رضا متقی‌زاده مديركل كل كميته امداد امام خميني(ره) كهگيلويه و بويراحمد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: افرادي که توانایی توانمندسازی خانواده خود را دارند با توجه به دریافت وام  می‌توانند به واحد خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) محل سکونت خود مراجعه و با ارائه درخواست خود به واحد خودکفایی  از این نعمت بزرگ برخوردار گردند.

 

اين مسئول با بيان اينكه، کمیته امداد امام خمینی(ره) هدفش محرومیت‌زدایی، فقرزدایی و توانمندسازی خانواده‌ها به روش علمی و همچنین نوین است، خاطرنشان كرد:کمک به محرومان و مستضعفان جز اولویت اول خدمت ما به انها است.

 

وی در دیدار با مردم روستاهای رود ریش، عاجم، میدان و پاتاوه عاجم  در منطقه دیشموک گفت: هدف ما از دیدار و سرکشی خانواده‌های فقرا اين است كه از نزدیک با زندگی و معیشت و مشکلات این عزیزان آشنا شویم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هدف ما از این سرکشی اجرای طرح‌های دامداری، کشاورزی، زنبورداری و سایر طرح‌ها، مردم را تشویق به این امور بکنیم و از طرفی کمکهایی به صورت نقدی و موردی تقدیم این عزیزان کنیم.

 

وی افزود: کمک به محرومان و مستمندان جزء اولویت اصلی خدمت ما خدمتگذاران به مردم فقیر بوده و این سرکشی و بازدیدها به فقرا و مستضعفان ادامه خواهد داشت چون که اولویت با مناطق محروم است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت وظیفه همه مسئولان است؛ گفت: در چنین دیدارهایی ضمن رصد کردن مشکلات اهالی در خصوص توانمند‌سازی خانواده‌ها تمهیدات لازم به کار گرفته می‌شود.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک