آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 2796
فرماندار كهگيلويه با بيان اينكه، آب، راه و بهداشت مهمترین اولویت یک زندگی سالم و صحیح براي مردم است، تصريح كرد: راهکارهای لازم در جهت رفع این مشکل از طریق آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه بکار گرفته شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

سید علی پوزش فرماندار كهگيلويه ظهر امروز در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با بيان اينكه، آب، راه و بهداشت مهمترین اولویت یک زندگی سالم و صحیح براي مردم است.، اظهار كرد: در خصوص آب شرب این مناطق با لوله‌کشی بخشی از این مناطق سعی می‌شود برای بقیه خانوارهایی که از نعمت آب شرب برخوردار نیستند، راهکارهای لازم در جهت رفع این مشکل از طریق آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه بکار گرفته شود.

 

وي با بيان اینکه منطقه عاجم از راه ارتباطی مناسب برخوردار نیست، تصريح كرد: بهبود وضعيت جاده مناطق رودریش، عاجم، میدان و پاتاوه عاجم از قبل در برنامه کاری فرمانداری شهرستان کهگیلویه قرار داشته و دارد.

 

فرماندار كهگيلويه خاطر نشان كرد: امیدواریم که با پیگیری‌های به عمل آمده بتوانیم در بحث اعتباری برای جاده‌های این مناطق و پل نیمه کاره عاجم تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

 

وی بيان كرد: با توجه به این که درمانگاه پاتاوه عاجم بهترین ساختمان را در جهت خدمات رسانی دارا می‌باشد؛ عنوان کرد: پاتاوه عاجم با توجه به این‌که بر اثر مهاجرت زیاد خانوارها و کسرت خانوارها در این منطقه ارائه خدمت پزشکان امکان‌پذیر نبود موجب انحلال درمانگاه مورد نظر شد.

 

پوزش متذكر شد: در صورت بازگشت مهاجرین به این منطقه سعی می‌شود با پیگیری از طرف دانشگاه علوم پزشکی درمانگاه پاتاوه عاجم در خدمت رسانی فعال گردد.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک