آخرین اخبار

6. مرداد 1394 - 10:01   |   کد مطلب: 2714
در پلي كلنيك تخصصي تامين اجتماعي ياسوج:
خدمات رسانی ضعیف سيستم نوبت دهي تلفنی داد مردم را در آورد
سيستم نوبت دهي تلفنی پلي كلينيك تامين اجتماعي شهر ياسوج كه تنها پلي كلينيك تخصصي درماني كاملا دولتي و رايگان شهر 200هزار نفري ياسوج است که نابسامانی و خدمات رسانی ضعیف درآن نارضایتی مردم و بیماران را به همراه داشته است.

به گزارش پايگاه تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبري صبح زاگرس، ،مدير درمان تامين اجتماعي كهگييلويه و بويراحمد از لغو نوبت‌دهی حضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از اول آبان‌ماه سال 93 خبر داده بود ومقرر شد اين طرح به مدت سه ماه به صورت آزمايشي به اجرا در بيايد.

 

33338282از آن زمان تاکنون سيستم نوبت دهي غير حضوري در پلي كلنيك تامين اجتماعي یاسوج هم اكنون از طريق پنج شماره تلفن، 33338284، 33338087،3338088 و33338257 كه توسط اين مركز اعلام شده است، در حال اجرا مي باشد.

 

در گزارشي كه از برخي مراجعين به پلي كلنيك تامين اجتماعي  یاسوج به عمل آمد مديران اين كلنيك درماني بدون در نظر گرفتن زير ساخت هاي لازم اقدام به غير حضوري كردن بيماران هم استاني جهت دریافت نوبت پزشك مورد نظر كرده اند.

 

با توجه به اين كه اغلب مراجعه كنندگان به اين مركز درماني افراد كم بضاعت هستند وداراي مشكل دسترسي به امكانات ديجيتالي و بعضا از اطراف شهر ياسوج به اين مركز مراجعه مي كنند و از سوی ديگر مراجعه حضوري به طور كلي لغو گرديده حال بايد چاره اي انديشيده شود.

 

بسياري از مراجعه كنندگان به پلی کلنیک شهر ياسوج ازاطلاع رساني ضعيف اين مركز براي دریافت ويزيت پزشكان متخصص گله مند هستند.

 

برخي مراجعه كنندگان به مركز درماني شهر ياسوج  در گفت و گو با خبرنگاراین پایگاه خبری اظهار کردند:براي ويزيت پزشك متخصص اطلاع كاملي نداريم كه چه زماني بايد تماس تلفني داشته باشيم تا نوبت براي متخصص مورد نظر اخذ كنيم و زمان اعلام شده توسط خطوط تلفن را هم رعايت مي كنيم ولي به ظر مي رسد به صورت كاملا اتفاقي ويزيت پزشكان متخصص اخذ مي شود.

 

اين مراجعه كنندگان با بیان اینکه سيستم نوبت دهي غير حضوری در حالت كلي بسياري از مشكلات شلوغي و عدم تشكيل شدن صف هاي طولاني را رفع مي كند، عنوان کردند: بايد زير ساخت هاي لازم مانند حضور پزشكان متخصص به طور دقيق در مركز و ساعت تماس براي اخذ ويزيت پزشك مورد نظر نيز معلوم باشد نه اين كه براي اخذ ويزيت متخصص مورد نظر چند روز تلاش و پیگیری شود.

 

س. شفيعي یکی از مراجعه کنندگان به پلی کلنیک تامین اجتماعی یاسوج که از خدمات رسانی در این مرکز درمانی گله مند بود گفت: با سختي فراوان از طریق سامانه نوبت دهی غیرحضوری نوبت دندان پزشكي اخذ كردم وسیستم نیز ساعت حضور را ساعت هفت و سي دقيقه اعلام کرد ولي تا ساعت 12 ظهر در مركز حضور داشتم و در آخر هم اجازه مراجعه به پزشك به من داده نشد.

 

ي.فتحي ديگر مراجعه كننده به اين مركز درماني گفت:برخي از آزمايش هايي كه خود مركز اعلام كردهدر پلی کلنیک تامین اجتماعی یاسوج انجام نمي شود و يا براي جواب چند روز بايد منتظر ماند و یا به  آزمايشگاه هاي خصوصي مراجعه كرد.

 

ن. عليزاده نيز با بیان اینکه سواد زیادی برای دریافت نوبت غیرحضوری ندارم اظهارکرد: درد در ناحيه قفسه سينه داشتم و با مشقت فراوان و درخواست از ديگران بعد از چند روز تماس براي اخذ ويزيت دكتر قلب به صورت حضوري مراجعه و درخواست نوبت كردم كه موفق به اخذ نوبت نشدم و مجبور شدم به متخصص خصوصي مراجعه كنم.

 

يكي ديگر از مراجعه كنندگان اضافه كرد:سيستم نوبت دهي غير حضوري ايده خوبي است ولي کمبود پزشک متخصص و سامندهی نشدن امکانات برای خدمات رسانی به مردم كم بضاعت شهرستان بايد مورد توجه قرار گیرد.

 

 تلاش خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس مسئولان پلي كلنيك تامين اجتماعي ياسوج براي پاسخ گويي به مشكلات مردم بی نتیجه ماند  و شماره هاي تماس ذكر شده در سايت اين مركز درماني  نیز پاسخ گو نبودند و شماره اي جهت ارتباط با روابط عمومي اين مركز نيز در سايت متعلق به اين مركز يافت نشد.

انتهاي پيام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک