آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 15:56   |   کد مطلب: 2646
امام جمعه قلعه‌رئيسي گفت: مدیران نسبت به اشتغال جوانان در شهرستان کهگیلویه توجه ویژه کنند، جوانان را از این سردر گمی خارج کنند و بسیار تاسف بار است که یک کارخانه در شهرستان بزرگ کهگیلویه وجود ندارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی  در خصوص روز کار آفرینی گفت: لازم است مدیران نسبت به اشتغال جوانان در شهرستان کهگیلویه توجه ویژه کنند و جوانان را از این سردر گمی خارج کنند و بسیار تاسف بار است که یک کارخانه در شهرستان بزرگ کهگیلویه وجود ندارد.

 

مرگ برای آمریکا و اسرائیل درخواست مرگ و نابودی برای ظلم و بی‌عدالتی و ستم است، فرهنگ همه انبیاء مبارزه با ظالم است.

 

صلواتی در ادامه گفت: خدا هم لعن و نفرین فرستاده نسبت به ابولهب، مشرکان و کافران نفرین فرستاد یکی از واجبات و لوازم مسلمانی تبری و بیزاری از دمشنان آلام است خوب تبری در شعار و عمل ظهور می یابد مرگ بر آمریکا هم تبری هم نوعی حمایت از مظلوم و اظهار بیزاری از مظلومان است.

 

وی متذکر شد: این ظلم و ستم د حق ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب از کودتای 28مرداد تا حمایت تمام قد از رژیم مستبد پلوی و به غارت بردن منابع اقتصادی و فرهنگی کشورمان تهیه و تدارک انواع فتنه و توطئه به منظور شکست دادن این نهضت عظیم اسلامی بود و راه اندازی جنگ تحمیلی حدود 350هزار جوان این مملکت به شهادت رسیدند، بلوکه نمودن دارای ها ایران، تحریم ها متنوع اقتصادی و سیاسی و این همه خصومت و دشمنی با ملت ایران، ترور شهدای هسته ای این همه ظلم در حق بقیه مسلمانان آورد لذا مرگ برآمریکا حق آمریکا است و تا وقتی ظلم است مبارزه هست یا تا مبارزه است ما هستیم.

 

صلواتی با بیان اینکه آمریکا فتنه 88را طراحی کرده است افزود: لذا براداران و خواهران مسلمان چه توافق شود چه نشود حتی به فرموده امام اگر صدای اذان هم از آمریکا بلند شود صدای تکبیر الله اکبر بلند شود و تا ظهور امام عصر که انشالله استکبار و ظالمین را در هم می کوبد شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد.

 

امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

 

وی در خطبه دوم به روز نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در بین مردم و خدمت به دین است و پایگاه بصیرت و آگاهی بخشی است.

 

صلواتی با بیان اینکه مبارزه با ظالم و طاغوت بعد از توحید دومین خواسته خدا از انبیا عالم است اذعان داشت: یکی از مصادیق واقعی ظالم و اصلا منشا هم ظلم و ستم ها در دنیا دولت مستکبر آمریکا است لذا براداران و خواهران و معلمان شعار مرگ بر آمریکا شعار قرآنی و دینی و وصیت همه انبیاء و اولیاء است این شعار علیه دولت آمریکا و نظام سلطه است و وصت همه انبیاء سفارش قرآن اساس توحید مبارزه با ظالمان است و یکی از روش های مبارزه شعار دادن و اعلام انزجار و راهپیمایی است.

 

انتهای پیام/و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک