آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 18:26   |   کد مطلب: 2629
جانشين فرمانده سپاه ناحيه كهگيلويه
بسیج نماد قدرت و اقتدار ملی ایران اسلامی است
جانشين فرمانده سپاه ناحيه كهگيلويه گفت: بسیج نماد قدرت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سرگرد روح الله شاهيني جانشین فرماندهی سپاه شهرستان کهگیلویه عصر امروز در همایشی در امامزاده سیدمحمود(ع) قلعه‌رئیسی برگزار شد، اظهار كرد: بسیج نماد قدرت و اقتدار ملی ایران اسلامی است. .

وي افزود: در تمامی دنیا مرسوم است که کشورها هر کدام برای خود یک نمادی از قدرت ملی دارند، که به جرأت می توان ادعا کرد که بسیج نماد قدرت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام تصریح کرد: هر کسی که افتخار بسیجی بودن دارد باید بداند که از جمله توفیقات و نعمات الهی را به دست آورده است.

 

وی افزودامروز بسیج، به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی و تفکر بسیج به عنوان یک سرمایه ملی مطرح است.

وي با بیان اینکه هدف از این همایش تعامل بهتر فرماندهان پایگاه‌ها است خاطرنشان کرد: بسیجیان باید همیشه همدلی و همزبانی را مد نظر داشته باشند، زیرا با همدلی و همزبانی است که می شود حرکت پیشرونده داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه بیان کرد: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند.

شاهيني هدف از برگزاری این نشست را ایجاد انس و الفت بین فرماندهان و  خانواده‌های آنان، تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگذاری به خانواده بزرگ بسیج و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در بین  خانواده‌ها عنوان کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک