آخرین اخبار

26. تير 1394 - 18:56   |   کد مطلب: 2523
امام جمعه یاسوج گفت: پیروزی هسته‌ای با هدایت‌های رهبری، ایستادگی مردم‌ و خلوص تیم مذاکره‌کننده‌ به دست آمد‌.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آیات و روایاتی از قرآن‌کریم و ائمه و معصومین از رعایت تقوای الهی به عنوان کلید رفع همه مشکلات انسان‌ها و جوامع یاد کرد.

وی در ادامه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر آن را عید بندگی نام نهاد و گفت: فردا همه مسلمانان در سراسر ایران اسلامی و در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفوف به هم فشرده نماز عید سعید فطر حضور باشکوه خواهند داشت تا یک بار دیگر اتحاد و انسجام خود را به نمایش بگذارند.

آیت‌الله حسینی در خطبه دوم با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان اینکه در آن نهاد انقلابی مجتهد‌هایی متعهد و فرزندان و شاگردان امام و دوست‌داران رهبری و مطیع امر ولایت حضور دارند، تصریح کرد: شورای نگهبان ضامن حفظ و تثبیت انقلاب بوده و به فرموده امام و رهبری اگر شورای نگهبان وجود نداشت انقلاب و جمهوری اسلامی هم در کار نبود.

امام جمعه یاسوج گفت: همه باید بدانند که هرگونه توهین و تضعیف این نهاد گناهی نابخشودنی است که در حق انقلاب و مردم شده است.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و مقاومت ملت و رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب تصریح کرد: برای اولین بار در طول تاریخ بشریت است که یک کشور به اصطلاح جهان سومی در برابر همه قدرت‌های استکباری و زورگو قرار می‌گیرد و حقوق مسلم خود را حفظ می‌کند.

حسینی افزود: ملت می‌داند که این پیروزی در سایه هدایت‌های رهبری و ایستادگی مردم و همچنین صداقت و خلوص تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به دست آمد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به جنایت‌های مشابه عربستان سعودی در یمن که رژیم غاصب صهیونیستی هم بارها در تاریخ آن را تکرار کرده است، اظهار کرد: این دو رژیم دست نشانده آمریکا و استعمار و استکبار هستند که بساط آن‌ها برچیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: عربستان به زعم خود در حال پیروزی با سرکوب مردم یمن است در صورتی که همه این کارها عاقبت به شکست و اضمحلال رژیم آل‌سعود منجر خواهد شد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک