آخرین اخبار

20. تير 1394 - 22:24   |   کد مطلب: 2418
مسئول ورزش و جوانان ديشموك گفت: تيم امور صنفي دهدشت حاضر به حضور در مسابقه فينال نشد و تيم جهاد كشاورزي ديشموك به عنوان قهرمان معرفي شد.

عبدالرضا مرادي‌جو مسئول ورزش و جوانان ديشموك دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه اظهار كرد: تيم امور صنفي دهدشت حاضر به حضور در مسابقه فينال جام فوتسال رمضان ديشموك نشد و تيم جهاد كشاورزي ديشموك به عنوان قهرمان اين دوره از مسابقات معرفي شد.

 

وي افزود: جام فوتسال به مناسبت ماه مبارك رمضان و با شركت 12 تيم در سالن ورزشي شهيد عزيز دبستان ديشموك برگزار شد كه در نهايت دو تيم امور صنفي دهدشت و جهاد كشاورزي ديشموك با غلبه بر حريفان خود توانستند به فينال اين مسابقات راه پيدا كنند.

 

مسئول ورزش و جوانان ديشموك تصريح كرد: به دليل حضور نيافتن تيم امور صنفي دهدشت در مسابقه فينال، نتيجه بازي به نفع تيم فوتسال جهاد كشاورزي ديشموك اعلام شد و اين تيم توانست قهرماني اين مسابقات را بدست آورد.

 

گفتني است تيم امور صنفي دهدشت به دليل احتمال بودجود آمدن درگيري در مسابقه فينال حاضر نشد

 

گزارش "كهگيلويه" از دليل برگزار نشدن فينال مسابقات فوتسال جام رمضان ديشموك: تيم فوتسال امور صنفي دهدشت كه تعدادي از بازيكنان خود را از بخش قلعه‌رئيسي در اختيار داشت و به دليل اينكه اين بازيكنان با ورزشكاران ديشموك در مسابقات جام فوتسال رمضان  قلعه‌رئيسي درگيري داشتند و احتمال مي‌دادند كه در مسابقه فينال در ديشموك درگيري بوجود بيايد از حضور در فينال خودداري كردند.

 

گفتني است: تيم امور صنفي دهدشت از مسئولان برگزاري فنيال مسابقات فوتسال رمضان ديشموك درخواست كردند كه امنيت آنها را از قلعه‌رئيسي به ديشموك و بالعكس تامين كنند ولي مسئولان اين وظيفه را برعهده نگرفتند و اظهار كردند كه ما فقط امنيت سالن را عهده‌دار هستيم.

انتهاي پيام: و/آ

تصاوير زير مربوط به برگزاري بازي‌هاي قبلي اين مسابقات مي‌باشد

دیدگاه‌ها

احسنت بر دلاورمردان مرکز خدمات کشاورزی دیشموک
ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم منسجم ومودب جهاد کشاورزی از آقای الماس آرم که به عنوان دروازه بان برتر وشهاب الدین وطن سرشت به عنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات معرفی شدند که همگی از جهاد کشاورزی بودند مبارکتون باشد
به امید موفقیت برای تیم جهاد کشاورزی بخصوص مربی آنها آقای رجبی پور
درود بر بازیکنان با غیرت جهاد کشاورزی دیشموک ولی ای کاش تیم صنعتی میومد تا حقشونه با فوتبال میزاشتیم کف دستشون نه با دعوا چون این در شان ما بچه های بهمئی نیست

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک