آخرین اخبار

12. تير 1394 - 17:52   |   کد مطلب: 2277
امام جمعه دهدشت گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی در راستای تقویت روحیه معنوی انسان و خودسازی است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا است و خداوند در این ماه حسنات را می‌افزاید و گناهان را پاک می‌کند.

 

امام جمعه دهدشت گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی در جهت تقویت روحیه معنوی انسان و خودسازی است.

 

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین برکات ماه مبارک رمضان نزول قرآن در این ماه بر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)است، عنوان کرد: قرآن بزرگ‌ترین کتاب مسلمانان و بهترین الگو برای زندگی انسان‌ها است.

 

حسینی ابراز کرد: خواب روزه‌دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او  در این ماه مبارک مستجاب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شب‌های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان است، افزود: شب قدر شبی است که تقدیر یک ساله انسان در آن ثبت می‌شود.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه روزه گرفتن سبب تزکیه نفس می‌شود، اظهار داشت: شب‌های قدر بهترین زمان برای خلوت با معبود و طلب استغفار خواستن است.

 

وی با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67، ابراز کرد: آمریکا با به شهادت رساندن 290 نفر سرنشین و مسافر آن هواپیما چهره خبیث خود را برای جهانیان آشکار کرد.

 

حسینی گفت: این جنایت آمریکا در ذهن ملت ایران فراموش  نمی‌شود و اکنون آمریکا با راه‌اندازی جنگ در منطقه به جنایات خود ادامه می‌دهد.

تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک