آخرین اخبار

11. تير 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 2262
به بين الملل اخطار مي‌كنم كه تو ديگر بين‌الملل نيستيد و بين العرب و خلل هستيد و از خودتان مي‌خواهم كه كلمه ملي يعني ملت‌ها را برداريد و به عرب و خلل خود اضاف نكنيد.
شهيد نصيب الله ره انجام

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، (متن وصيت نامه برادر شهيد نصيب الله ره انجام  ساكن روستاي رود ايك ديشموك را در زير مشاده مي‌كنيد.

 

 از شما مي‌خواهم مراسم باشكوه دعا، سينه‌زني را هر شب‌هاي مخصوص بخوانيد و مرا ياد كنيد، از همه دوستان و آشنايان و اهالي ساكن روستالي سردو، اسفندان، خانه‌هاي اطراف، درغك و ديگر برادران بهمئي خداحافظي مي‌كنم و آنها را به خداي بزرگ مي‌سپارم.

 

 

 

                                      اگر باشد قرار آخر بميرم ***نمي‌خواهم كه در بستر بميرم

دلم خواهد دلاور وارد سنگر***حمايم خون گرم‌تر بميرم

 

اينجانب نصيب‌الله ره‌انجام ساكن روستاي روداَيُك ديشموك بنا بر تكليف شرعي كه در وصيت خوب و تكليف شرعي است وصيت مي‌كنم بر كساني كه بر روي زمين هستند و در تشييع جنازه من شركت مي‌كنند.

 

مرغ باغ ملكوتم نَيَم از عالم خاك******* چند روزي قفسي ساخته‌ام بهر تنم

 

با سلام و درود به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج) و سلام بي‌كران به پيامبر عظيم‌الشان و انقلاب اسلامي ايران و ملت شريف جمهوري اسلامي ايران با با اجازه همه آنها چند جمله‌اي عرض مي‌كنم و اميدوارم آنها را شاد كند و خداي ناكرده اگر اشتباهي كرده باشم و از نظر اسلامي دچار اشتباه شده باشد.

 

بار خدايا شكر مي‌كنم كه توفيق يافتم در اين راه گام برداشته‌ام و دري از درهاي بهشت را بر روي خود باز كردم. خدايا بنده گنه‌كارم اما اميدوارم كه مرا مورد آمرزش قرار دهيد. خدايا به حق پروردگاري خودت قسمت مي‌دهم از اين بنده ناقابلت راضي شوي و مرا مورد رضايت خودت قرار بدهيد.

 

اما وصيتي دارم به جوانان روي زمين و مي‌دانم كه شهداء وصاياي زيادي كرده اند و ابر قدرتها هيچ توجهي نكرده‌اند ولي مي‌خواهم كه شايد من به عنوان آخرين شهيد و يا اولين به آنها توصيه آخر را بكنم.

 

اي جوانان بدانيد شما نسلي هستيد كه شيطان بزودي در شما رخنه مي‌كند و اي آنهايي كه عقلي كم در مورد اسلام داريد ما به شما بردارانه توصيه مي‌كنيم دست برداريد و از اين كارهاي دنيوي و شيطاني دست بكشيد كه عاقبت شما گمراهي و سرانجام شما تباهي است.

و اما مي‌خواهم كه شما ارزش انسان را پايين نياوريد و آزادي انسان را سلب نكنيد و به بين الملل اخطار مي‌كنم كه تو ديگر بين‌الملل نيستيد و بين العرب و خلل هستيد و از خودتان مي‌خواهم كه كلمه ملي، يعني ملت‌ها را برداريد و به عرب و خلل خود اضاف نكنيد.

 

چون شما تاكنون هيچ‌چيزي انجام نداديد و اجازه شما با پرزدنت دكوويار و ديگر سران عرب است، اگر انشاءالله كربلا فتح شد درد شما را درمان مي‌كنيم.

 

وصيتي دارم به مادر، برادرانم، خواهرانم و ديگر ديگر برادران و خواهران و وابستگان و آنهايي كه در زمان تحصيلي دست بر من دراز كردند.

 

مادرم، برادرانم و خواهرانم از شما توقع زياد دارم و از مادر مهربان و زحمت كشم زياد معذرت و آمرزش مي‌خواهم كه گريه نكند، گريه رابگذارد براي روزي كه خداي ناكرده امام ملت و يا اسلام در خطر باشد و خود را ناراحت نكنيد و گريه را براي مصيبت حضرت امام حسين(ع) بگذاريد.

 

 و مادرم اميدورام كه در تشييع جنازه من با حجابي چون فاطمه زهرا(س) و با نداي ملكوتي من را حلال كنيد.

 

هنگام تشييع جنازه و گرفتن در قبرم بگوييد: پسرم اميدوارم كه هم مرا و هم او هم خودت را در وصف مؤمنين قرار بدهيد و در برابر فاطمه خجالت كار نباشيد، خواهرم كه باسواد است، از او مي‌خواهم كه گريه نكند  و از وي زياد توقع دارم، گامي كه من برداشتم، گامي است في‌سبيل‌الله و آگاهانه قدم برداشته‌ام و اما زينب در كربلا چكار كرد و با چه كارهايي يزيديان را محكوم و خجالت‌زده كرد.

و از شما تقاضاي زيادي  دارم كه من بر خود مي‌دانم شما را زياد ناراحتيد و گريه مي‌كنيد هر چند كه من اميد آينده شما و مادرم و برادرم جواد و خواهر كوچكم بودم ولي اگر صدام تجاوز كرد، مهلت خودش بود و خدا مي‌داند چه كارهايي مي‌كرد!.

 

برادرم جواد و دايي عزيزم جهانبخش از شما دو نفر اميد  دارم كه اگر توانستيد، نگذاريد اسلحه‌ام سرد شود و سنگرم خالي گردد، جواد عزيز درس بخوان كه محصل حافظ سنگر تويي، سنگر انوع دارد، سنگر مدرسه و سنگر جبهه، من در سنگر جبهه بودم و شما در سنگر مدرسه، من كارم را به پايان رساندم و شما هم كار خود را به نتيجه برسانيد.

 

و اما اي آنهايي كه به من كمك كرده‌ايد، بدانيد اگر خداوند قطره خون ناقابلم را بخشيد، دعاي شما را در بهشت برين و ادعاي شرف سما را خواهم كرد، از شما فرهنگيان تقاضا دارم كه بهتر بكوشيد و عملتان براي خدا باشد، بدانيد كه مسئوليت‌ها دارايي نيستند بلكه بدهكار هم هستند، شما مواظب كه مبادا فريب هوس‌هاي شيطاني را بخوريد و دچار اشتباهي شويد.

 

و در پايان از اهالي رود ايك ديشموك و جوانان حزبالله و محصلين تقاضا دارم كه نگذاريد تفرقه بين خودتان بيافتد، از ديگر اهالي‌ها مي‌خواهم كه مبادا از شما تفرقه سربزند و گمراه شويد.

 

از خانواده خودم تقاضا دارم درخت بيشتري در حياط قبرم بكارند و اگر خانواده شهيد عزيز دبستان رضايت داشتند مرا پهلوي برادر بزرگو شهيد عزيز دبستان بگذاريد، مرا حلال كنيد، از همه رفيقانم در دروان تحصيلي راهنمايي و ابتدايي و چندماهِ در دبيرستان خداحافظي مي‌كنم، از آنها مي‌خواهم كه مرا حلال كنند.

 

 سلام مرا به مربيان آموزشي قمر بني هاشم و ولي عصر (عج)گچساران و تمام پاسداران انقلاب برسانيد، منت از هر دهاتي از طيبي و بهمئي سردسير يك نفر را نماينده آن دهات قرار داده  و سلام مي‌رسانمو سلام مرا به بقيه برسانيد.

 

سلام مرا به محمد تقي نيك‌نژاد سرپرست نمايندگي قلعه‌رئيسي برسانيد چون مي‌دانم او حق زيادي بر گردن من دارد، سلام مرا به ناصر اخدر، محمد زاهد اخدر برسانيد چون اين‌ها هم زياد به من كمك كردند، سلام مرا به مربي پرورشي‌ام حسين فياض بخش از قلعه‌جلو برسانيد.

 

سلام مرا به دايي عزيزم جهانبخش، دوستان و آشنايان رود ايكي برسانيد، دايي عزيزيم انواع درخت‌هاي كه در باغ كوچك‌مان است بياوريدو در حياط قبرمان بگذاريد.

 

و به بنياد شهيد دهدشت وصيت سنگيني دارم كه خانه‌اي براي مادرم بسازند چون حق بسيار زيادي بر گردن من دارد.

 

و سلام من را به معلم كلاس پنجم ابتدايي خودم كرامت‌الله طيبي و معلمين دوره راهنمايي و دوستان برسانيد.

 

در پايان از شما مي‌خواهم مراسم باشكوه دعا، سينه‌زني را هر شب‌هي مخصوص بخوايند و مرا ياد كنيد، از همه دوستان و آشنايان و اهالي ساكن روستالي سردو، اسفندان، خانه‌هاي اطراف، درغك و ديگر برادران بهمئي خداحافظي مي‌كنم و آنها را به خداي بزرگ مي‌سپارم.

 

سردار قادسيه مرگت فرا رسيده، شعار خدايا خدايا تا انقلاب مهدي را فراموش نكنيد.

به اميد پيروزي حق بر باطل

 والسلام عليكم و رحمه الله و بركاه

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک