آخرین اخبار

10. تير 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 2241
سومین نشست شورای اداری بخش سرفاریاب در سال ۱۳۹۴ ، با حضورمدیر مخابرات شهرستان کهگیلویه واعضای شورای اداری بخش به ریاست غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب در محل بخشداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،سومین نشست شورای اداری بخش سرفاریاب در سال ۱۳۹۴ ، با حضورمدیر مخابرات شهرستان کهگیلویه واعضای شورای اداری بخش به ریاست غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسه آتی شورای اداری شهرستان چرام در بخش سرفاریاب در محل بخشداری برگزار گردید.

 

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب از اعضای شورای اداری خواست تا باتوجه به اینکه جلسه بعدی شورای اداری شهرستان در بخش سرفاریاب تشکیل خواهد شد مشکلات حوزه کاری خود را تا هفته آینده تحویل بخشداری بدهند.

 

غلام حسن آتش سودا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش منابع طبیعی در زندگی بشر از مدیران خواست تا با فرهنگ سازی در راستای حفاظت از منابع طبیعی بعنوان یک میراث ملی برای نسل فعلی و آینده کشور بکوشند و آن را حفظ نمایند و به هنگام وقوع حوادث با تمام امکانات خودرویی و انسانی خود با اداره منابع طبیعی همکاری کنند.

 

بخشدار سرفاریاب در ادامه از مدیران ادارات خواست تا باتوجه به نقش و اهمیت اینترنت در دنیای امروزی و بخصوص در بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات مدیران و کارکنان دولت پیگیری نمایند تا در تمامی ادارات جهت انجام کارهای اداری  ( اتوماسیون اداری ) اینترنت داشته باشیم.

 

آتش سودا ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به ستارگان عدالت که با پاسداری از قانون اساسی وسرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار هستند وتکریم شهادت آیت الله دکتر بهشتی در تیرماه ۱۳۶۰بدست منافقین مزدور، بر حفظ نظم و انضباط اداری تاکیدو از مدیران خواست تا ساعات اداری جدید اعلام شده را رعایت کنند.

 

آتش سودا در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد شش ماهه انتصاب خویش بسمت بخشدار سرفاریاب از جمله تلاش وپیگیری در خصوص راه اندازی راهدار خانه در محور باغچه سادات،اصلاح وتوسعه شبکه برق،استقرار نمایندگی آب وفاضلاب، تصویب پنج دهیاری جدید در روستاهای تابعه بخش،واگذاری چهار خودروی حمل زباله به دهیاریها، تصویب اتفاقات برق سادات امامزاده علی(ع)،گاز رسانی به روستاهای دهستان پشته زیلایی، برگزاری نماز جمعه در مرکز بخش و… و..همه کارهای انجام گرفته را از خدمات دولت دانست.

 

وی همچنین به بحث آب شرب سرفاریاب نیز گریزی زد و ضمن تشکر از مسئولین بخاطر راه اندازی نمایندگی آب و فاضلاب در شهر سرفاریاب خواستار همکاری مردم با این نمایندگی شد و افزود در حال پیگیری هستیم تا هرچه سریعتر با همت و تلاش و درایت مسئولین شهرستانی و استانی آب شرب بهداشتی و سالم برای شهروندان تامین نماییم.

 

حجت السلام تقوی نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن میلاد باسعادت کریم اهل بیت -حضرت امام حسن مجتبی(ع) به بیان طرح مفتاح الجنه پرداخت وگفت: طرح مفتاح الجنه با هدف احیای ارزشهای دینی و فراهم کردن زمینه آشنایی مسئولان ادارات ونهادها با خانواده های بی سرپرست ومستمند و قرار گرفتن در جریان مشکلات آنها و دلجویی از خانواده های ایتام در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد امام (ر ه) اجرا می شود .

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اجرای طرح مفتاح الجنه اهداف مختلفی را دنبال می کند، تصریح کرد: رسیدگی به امور خانواده های نیازمند، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی مسئولان و خیران با فقرا و تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده های محروم به ویژه فرزندان از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

 

در این جلسه مهندس نیکدارجمال مدیر مخابرات شهرستانهای کهگیلویه و چرام نیز دعوت شده بود که ضمن تشریح خدمات حوزه کاری خویش به سوالات مدیران نیز پاسخ داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک