آخرین اخبار

8. تير 1394 - 16:47   |   کد مطلب: 2216
معاون سازمان جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد عنوان كرد
سياست جهاد كشاورزي بر حمايت از همه طرح‌هاي توليدي است
معاون سازمان جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه، احداث طرح‌هاي گلخانه‌اي در اولويت اين سازمان قرار دارد، تصريح كرد:سياست جهاد كشاورزي بر حمايت از مردم در طرح‌هاي توليدي كشاورزي و دامداري است.

شهرام عسكري معاون سازمان جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه در ديشموك با بيان اينكه، احداث طرح‌هاي گلخانه‌اي در اولويت اين سازمان قرار دارد، تصريح كرد: سياست جهاد كشاورزي بر حمايت از مردم در طرح‌هاي توليدي كشاورزي و دامداري است.

 

وي افزود: برنامه جهاد كشاورزي بر اين است مناطق مستعد براي احداث باغ، گلخانه، مراكز دام‌پروري و همه مراكز توليدي را حمايت كنيم.

 

وي تصريح كرد: منطقه ديشموك شرايط خاص آب‌و هوايي خود را دارد و چنانچه منابع مالي  و منابع آبي براي احداث جداول آبي براي توسعه باغات ايجاد شود، مطمئناً كارهاي خوبي در زمينه كشاورزي در اين منطقه انجام مي‌شود.

 

 معاون سازمان جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد در ادامه گفت: همچنين در بحث احداث محصولات گلخانه به دليل اينكه نياز كم‌تري به آب دارد و با منابع آب كمي مي‌توان طرح‌هاي گلخانه‌اي زيادي را احداث كرد، برنامه ما بيشتر بر حمايت از اين طرح‌ها مي‌باشد و در اولويت كاري سازمان جهاد كشاورزي قرار دارد.

 

اين مسئول گفت: توسعه كارهاي كشاورزي در دستور كار اين سازمان قرار دارد و ديشموك هم باتوجه به اينكه خاك حاصلخيز و آب هاي فراوان را دارد، در صورت دريافت اعتبار مردم اين بخش را حمايت ويژه خواهيم كرد.

 

عسكري با بيان اينكه، در حال حاضر براي سال 94 هيچ بودجه‌اي براي سازمان جهت اختصاص به ديشموك تخصيص نيافت، خاطرنشان كرد: در صورت جذب اعتبار براي جهاد كشاورزي كهگيلويه و بويراحمد، مردم و به ويژه كشاورزان و دامداران ديشموكي را براي اجراي طرح‌هاي خود حمايت مي‌كنيم.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک