آخرین اخبار

8. تير 1394 - 11:19   |   کد مطلب: 2206
در مراسم افطاری اصلاح طلبان و حضور مهر علیزاده در این مراسم، تحلیل ها خبر از سر لیستی مهرعلیزاده در جریان اصلاح طلبی استان می دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، بعد از حضور مهرعلیزاده در جمع اصلاح طلبان آذربایجان شرقی و اعلام رسمی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این طور به نظر می رسد که در اوضاع قحط الرجالی این طیف سیاسی مهرعلیزاده به عنوان سرلیست در انتخابات حضور داشته باشد.

حبیب شیری آذر عضو شورای شهر تبریز و محمد سبحان اللهی استاندار اسبق آذربایجان شرقی، از گزینه های محتمل برای حضور در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می رفتند که با توجه به آرایش سیاسی اصلاح طلبان، شیری آذر از مسئولیت خود استعفا نداده و از مهر علیزاده حمایت قاطع کرده است.از طرفی سبحان اللهی نیز همین روند را پیش گرفته که سکوت مسعود پزشکیان و سایر اصلاح طلبان استان شاید نشان از تایید این تحرکات باشد.

این طور به نظر می رسد اصلاح طلبان برای سرلیستی مهر علیزاده به اجماع رسیده و درصددند لیست ائتلافی وی را برای انتخابات پیش رو ارائه نمایند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا تیم اعتدال نیز از جریان این حرکت حمایت خواهد کرد؟

این مجلس در شان مردم نیست/ باید نمایندگانی روی کار بیایند که شان مجلس را باز گردانند

شاید بتوان کلیدواژه جریان اصلاح طلب را برای ورود به انتخابات، "مجلس در شان مردم" نامید. این موضوع از طرف رییس جمهور مطرح شده و توسط تمامی گزینه های محتمل در انتخابات اشاعه می شود، البته ناگفته نماند که تیم های دولت در استان ها نیز همواره از انتخاب نمایندگانی در شان مردم سخن به میان آورده و قصد دارند با این حرکت کرسی های مجلس شورای اسلامی را به نام اصلاح طلبان و اعتدالیون  بزنند. گفتنی است در نشست دو روز پیش اصلاح طلبان با حضور مهرعلیزاده نیز بر این کلید واژه تاکید شده است.

محسن مهر علیزاده، حبیب شیری آذر و محمد سبحان اللهی در صحبت های خود همچنان از کلیدواژه "مجلس در شان مردم " استفاده کرده و این جریان سیاسی قصد دارد با تخریب مجلس فعلی فضای سیاسی را در دست گیرد.

منبع: آناج

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک