آخرین اخبار

5. تير 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 2160
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
پدخندق نماد ایستادگی و ولایت مداری رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پد خندق نماد ایستادگی و ولایت مداری رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی به سالروز گرامیداشت حماسه غرور آفرین پد خندق اشاره کرد و افزود: پد خندق نماد ایستادگی و ولایت مداری رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی است.

 

نقش برجسته رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد در حماسه پد خندق بر کسی پوشیده نیست

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و اعتقاد وطن پرستی در این دوران با شکوه ملت حضور داشتند،ابراز داشت: نقش برجسته رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد در حماسه پد خندق که حتی با دست خالی جلوی دشمن ایستادگی کردند بر کسی پوشیده نیست.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برجسته سازی این حماسه بزرگ رزمندگان استان در صحنه های غرور آفرین دفاع مقدس برای آینده گان بسیار مهم و الزامی است، ابراز کرد:متأسفانه امروز نتوانسته ایم آنچنان که باید و شاید اهداف این حماسه بزرگ را به آینده انتقال دهیم.

 

ترویج روحیه استقامت و شهادت طلبی راهبرد مهم جامعه

 

محمدی با تأکید بر اینکه مستند سازی و ترویج ارزشهای دفاع مقدس برای آینده گان بسیار مفید خواهد بود، ابراز کرد:یکی از راهبردهای مهم در ترویج روحیه استقامت و شهادت طلبی در جامعه، بیان کردن رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که آنگونه که باید و شاید به جامعه معرفی نشده است.

 

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما نیازمند دانستن این گونه حماسه آفرینهای دوران دفاع مقدس هستند، ابراز کرد: شهداء نیازی به این همایش ها ندارند و این ماییم که نیازمند این همایش و دانستن این گونه دلاوری ها از دوران دفاع مقدس هستیم.

 

پد خندق دوران طلائی حضور رزمندگان استان بود

 

آزاده هشت سال دفاع مقدس هم استانی یکی از مهمترین دوران طلائی حضور رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد در دوران دفاع مقدس را حماسه پد خندق و دلاوری این عزیزان در آن برهه از زمانی دانست و افزود:پدخندق به عنوان یک حماسه ملی برای استان است تا بتواند رشادت مردی رزمندگان این استان را به گوش ملت رساند.

 

محمدی با بیان اینکه رزمندگان استان ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد در حماسه بزرگ پد خندق تا آخرین لحظه جانشان در مقابل متجاوزان جنگیدند و از تمامیت ارضی کشور  برای در آسایش مردم دفاع کردند،بیان داشت:امروز بهترین تجلیل از مقام شامخ این عزیزان،ترویج اندیشه های آنان در جامعه است.

 

سعی کنیم الگو گیر خوبی از رشادتهای رزمندگان باشیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار استان با دعوت از همه مردم استان به ویژه جوانان برای حضور در این همایش ملی گفت: امروز ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه هستیم و شهدا عزیز نیازی به تجلیل ندارند، بلکه ما باید الگوگیر مناسبی از رشادتهای شهیدان در جامعه باشیم.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک