آخرین اخبار

5. تير 1394 - 15:21   |   کد مطلب: 2158
پدر شهید احمدی روشن در جمع مردم شهر لیکک از وضعیت کنونی تاسیسات هسته ای ایران و از بین بردن اورانیوم غنی شده ای که دسترنج شهدا و دانشمندان هسته ای بود ابراز گلایه کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در سخنان روز پنجشنبه خود در جمع مردم شهر لیکک بهترین خط مشی انقلابی را خط مشی امام حسین(ع) عنوان کرد.

 

رحیم احمدی‌روشن با تاسی از فرمایشات اباعبدالله (ع)، گفت:آیا نمی بینید که به حق عمل نمی شود ، جلوی ناحق گرفته نمی شود و به باطل عمل می شود؟

 

احمدی روش افزود: آیا نمی بینید عده ای به نام اسلام و مسلمان چه جنایت هایی مرتکب می شوند؟می بینیم دسته دسته انسان های بی گناه از تمامی ادیان و مذهب ها سر می برند و در قفس می اندازند و زنده زنده می سوزانند.

 

وی خاطرنشان کرد:جمع کثیری جهنمی به نام داعش و گروه های تکفیری با دلارهای نفتی و اسلحه های آمریکایی به جان مردم بی گناه و بی دفاع افتادند.

 

احمدی روشن افزود: آمریکا و استکبار جهانی برای ما خط و نشان می کشند،دین ما را هدف قرار می دهند، کاریکاتور موهن در تیراژ 3 میلیونی علیه پیامبر گرامی اسلام می کشند و نخست وزیر ملعون و منحوس فرانسه - به عنوان کشوری که داعیه فرهنگ غنی می کند- جلوی دوربین می ایستد و با در دست گرفتن کاریکاتور پیامبر اکرم اعلام حمایت خود را از این کاریکاتوریست ها اعلام می کند.

 

پدر شهید هسته ای ایران ادامه داد: امام علی (ع) می فرماید:خدا را خدا را ،اگر برای بدست آوردن دینت تمام دنیای خودت را از دست دهی فکر نکنی ضرر کردی و اگر برای بدست آوردن دنیا از ذره ای  از دینت گذشتی خیال نکن سود داشتی.

 

احمدی روشن افزود:آن توقعی که از بعضی ها داشتیم ،واقعیت این است که اشتباه در آمد؛در روزی که دانشمندان هسته ای ما را ترور می کنند مسئولان مذاکره کننده ما به مذاکره ادامه می دهند و به نشانه اعتراض مذاکره را حداقل به تاخیر هم نمی اندازند.

 

وی اذعان کرد: ما توقع بی جا نداریم و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ما هم حمایت می کنیم، می خواهند با کدخدای ده ببندند،بگذارید ببندند.

 

احمدی روشن  گفت: فکر می کنید آقای اوباما و کشورهای طرف مذاکره ما دست کمی از شمر ویزید و ابن سعد دارند؟باور کنید بدترند .

 

وی گفت: دیروز خدمت آقا بودیم،ایشان باز هم تاکید داشتند که این طرف های مذاکره هستند که هر کدام دست پرتری دارد بالاتر است و می تواند امتیاز بیشتری بگیرد.

 

احمدی روشن افزود:غنی سازی 2.5و 3.5 و 20 درصد ما باعث شد که دست ما در مذاکرات پر باشد که دشمن با احساس خطر و با واسطه گری از ما درخواست مذاکره کردد ؛رهبر فرمود من خوشبین نیستم چرا که دشمن اهل خدعه,نیرنگ و کلاهبرداری است و همین طور هم شد؛بعد از شروع مذاکرات و با از بین بردن غنی سازی 20 درصد ، قفل کردن تاسیسات هسته ای و نصب دوربین های مدار بسته  در تاسیسات ما جز خدعه و نیرنگ و کلاهبرداری چه دیدیم؟

 

پدر شهید مصطفی احمدی روشن تصریح کرد: بچه های هسته ای ما بعد از این شرایط احساس پوچی می کردند،مصطفی قصد داشت سایت های هسته ای را ترک کند اما من نگذاشتم و به او گفتم خداوند تبارک چاره ساز است.

 

وی افزود: واقعا دوره اصلاحات دوره نحسی برای ما بود که آن زمان کلاه گشادی بر سر مسئولان ما رفت ،بعد از آن دوره با دستور حضرت آقا بچه های ما دوباره مهر و موم ها را شکستند و شروع به کار کردند و حضرت فرمود "شبانه روز کار کنید تا عقب ماندگی ها جبران شود".

 

احمدی روشن ادامه داد: بچه ها در یک دوره 12 شبانه روزی تلاش کردند،به طوری که دوستان مصطفی می گفتند گاهی پشت دستگاه ها خوابشان می برد؛تلاش بچه ها ادامه داشت تا دوباره به غنای 20 درصد رسیدیم.

 

وی افزود: یکی از بچه ها از مصطفی پرسید که شما به 3.5 و 5 درصد غنی سازی مورد نیاز رسیدید ،پس غنای 20 درصد برای چیست؟آیا می خواهید بمب بسازید؟شهید که انگار آینه ای به وسعت زمان پیش رو داشت،گفت:نه ما می خواهیم دستمان مقابل استکبار جهانی پر باشد زیرا اگر آنها احساس کنند ما از غنای بالا عاجزیم هرگز به ما اهمیتی نمی دهند.

 

احمدی روشن با گلایه از بر باد رفتن زحمات دانشمندان هسته ما گفت:به عنوان یک درد دل پدر پیر دلشکسته و قطره ای از اقیانوس عمیق ایران اسلامی که همه چیزشان را در راه اسلام دادند گلایه مندم که فناوری هسته ای ما به راحتی به دست نیامد که به این راحتی غنای 20 درصد ما را اکسید و قسمتی از آن را هم نابود کردند.

 

وی گفت: میلیاردها میلیارد از خزانه ما که به قول دولت خالی بود صرف همین فناوری شد ،ما بیش از 400 کیلوگرم اورانیوم غنی شده 20درصد داشتیم که برای تحقق آن بچه های هسته ای شبانه روز کارکردند و بی خوابی کشیدند، اما زحمات بچه ها چه شد؟

 

وی گفت: برادران و خواهران عزیز ،دانشمندان هسته ای ما  آنهایی که شهید شدند و به حق خود رسیدند اما عده ای که ماندند بعد از جریان ننگین ژنو یکی یکی آنها را از صحنه خارج کردند و حتی برای آنها پرونده سازی کردند که اگر روزی به آنها نیاز بود راه برگشتی برایشان وجود نداشته باشد و آنها را ستاره دار کردند و افراد مسئله دار را در راس قرار دادند.

 

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد:من در دیدار اخیر مسئولان با مقام معظم رهبری حضور داشتم ،می توانستم بلند شوم و آبروی آنها را ببرم اما به خاطر شخصیت والای این سید محترم(مقام معظم رهبری) این کار را نکردم ،خیال نکنند مردم همه چیز را نمی دانند ،مردم می دانند اما به تبعیت از  فرامین رهبری چیزی نمی گویند و این شمایید که به مردم احترام نمی گذارید.

 

احمدی روشن در پایان سخنان خود گفت: اگر گوش شنوا باشد و بخواهیم گوش فرا دهیم، خط مشی امام حسین(ع) برای ما بس است که می فرماید: "منِ حسینِ آزاده یِ مسلمان با کسی چون یزیدِ ملعون بیعت نمی کنم"، حالا بعضی ها به کسی دست دراز می کنند که برایشان آشکار است که اهل  خدعه و نیرنگ و کلاهبرداری است و هیچ قید و بندی برایش مهم نیست.

 

 منبع:آوای ماغر

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک