آخرین اخبار

5. تير 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 2157
با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛
پروژه گازرسانی به ۱۶ روستای حومه غربی کهگیلویه کلنگ زنی شد
با اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای حومه غربی 845 خانوار با جمعیت سه هزار و 770 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،در آیینی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به ۱۶ روستای حومه غربی شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

 

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  31 روستا در سه حوزه کهگیلویه، چرام و لنده انتخاب پیمانکار شدند میزان اعتبار برای این سه پروژه را 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات شبکه‌گذاری این روستاها 220 روز به اتمام می‌رسد.

 

هوشنگ صیدالی با اشاره به اینکه در راستای ابلاغیه وزارت نیرو جهت تامین انرژی به روستاهای بالای 20 خانوار عملیات گازرسانی شروع شده است، عنوان کرد: روستاهای صنوگان، چهاب، علی آباد، کلگه برون، فیلگاه، آب کاسه، سرماهور، بویری و کوشک، امیرالمومنین  پیربادامی انتخاب پیمانکار شده‌اند.

kohgiluyeh.ir

وی طول شبکه گازرسانی به این روستاها را 39 کیلومتر عنوان و تصریح کرد: عملیات اجرای شبکه در شش ماه پیش‌بینی شده است.

 

صیدالی با بیان اینکه بالغ بر 18 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پیمان برآورد شده است، گفت: کلنگ عملیات گازرسانی به روستاهای فیلگاه، آب کاسه، نقاره‌خانه و پیربادامی به نمایندگی از سایر روستاها امروز به زمین زده شد.

 

وی گفت: عملیات گازرسانی به منظور جلوگیری از تخریب جنگلها و مراتع که از مهمترین منابع و سرمایه های مردم این استان هستند حائز اهمیت است.

 

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد: روند گازرسانی به روستاهای استان به گونه ای ادامه یابد که تا پایان سال ۹۵ روستای بدون گاز در سطح استان جز در برخی مناطق صعب العبور وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک