آخرین اخبار

4. تير 1394 - 15:34   |   کد مطلب: 2145
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
سخنان مقام معظم رهبری در مورد توافق پایدار فصل الخطاب است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به توافق پایدار را فصل الخطاب دانست و گفت: بازگو کردن این سخنان از سوی معظم له، جای هیچ گونه تعدیل و تفسیر جانبی را از سوی طرف مقابل بر نمی تابد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی  ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبریصبح زاگرس، به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و تأکید دوباره ایشان به توافق پایدار در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه تصمیم گیری ها چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی است.

 

فرمایشان مقام معظم رهبری از سوی مسئولان لازم الاجراست

 

وی به لزوم عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی مسئولان اشاره کرد وگفت: تمام استراتژیکی ها،راهبردها و خطوط قرمز ملت را که در روابط بین قوای سه گانه و دستگاه های درون و بیرون کشور به عنوان دست اندرکاران نظام، رهبری برای کشور ترسیم می کنند که حتماً لازم الاجراست.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرمایشان معظم له باید فصل العین همه مسئولان نظام قراربگیرد و در عمل کردن به آن از هیچ گونه تلاشیدریغ نکنند، گفت: مسئولان باید در تصمیم گیری و عمل کردن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جنبه عملیاتی به خودبگیرند تا بتوانیم در مقابل کشورهای مذاکره کننده بر روی خطوط قرمز خود پافشاری کنیم وآن را به ثمر برسانیم.

 

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری و طرفداری دوباره ایشان از تیم مذاکره کننده و حرکت رو به جلوی تیم دیپلماسی و تأکید بر توافق عزتمندانه اشاره کرد و گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای باید نهایت دقت خو را در پاسداری از خطوط قرمز داشته باشد و از این خطوط به عنوان ارزش و آرمانهای انقلاب حراست کافی کند.

 

تیم هسته ای را دریابیم و آن را یاری کنیم

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار بر لزوم همپایی همه گروها و احزاب سیاسی برای رسیدن به توافق خوب برای ملت اشاره کرد و افزود: همانگونه که معظم له فرمودند مسئولان باید برای تقویت از تیم هسته ای گام بردارند و در این زمینه همه آحاد و سیاسیون به تیم مذاکره کننده هسته ای روحیه دهند و هدف اصلی پایبندی و ایستادگی بر حفط آرمانها باشد.

 

خطوط قرمز نظام در مذاکرات فراموش نمی شود

 

محمدی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای باید به خطوط قرمز پایبند باشد و فریب طرف مذاکره کننده را نخورد، گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان نماینده ایران اسلامی وظیفه سنگینی را بر عهده دارد.

 

ملت ایران اعتمادی به آژانس و آمریکاییها ندارد

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به آژانس و آمریکاییها بدبین هستیم ،گفت: همه ملت نگاه مقام معظم رهبری وبی اعتمادی به آمریکاییها وآژانس را داریم و در هیچ شرایطی نباید خوشبین  به قول های انها باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان این اینکه طرف مذاکره کننده دبه کرده است و هر روز زیاده خواهی خود از این مذاکرات را بیشتر می کند، ابراز کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به عنوان امین ملت و جوامع اسلامی در هیچ شرایطی نباید به زیاده خواهی های طرف مقابل  در مورد برخی از بندهای ذکر شده از جمله نادیده گرفتن حقوق ملت های مسلمان و دیگر بحث هایی که در مذاکرات جای گنجاندن آنها نیست، گوش دهد.

 

به آمریکاییها خوشبین نیستیم

 

محمدی با تأکید بر اینکه نباید به وعده های توخالی طرف مقابل در لغو نکردن کامل تحریم ها خوشبین باشیم،گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به عنوان نماینده ملت در چارچوب بین الملل همانگونه که امروز پاسدار خطوط قرمز بوده بر پاسداری و حراست آن باید پافشاری کند و مبنای مذاکرات خود را سخنان مقام معظم رهبری در این مذاکرات بداند.

 

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده باید در رسیدن به توافقات خوب از نظر همه کارشناسان استفاده کند، ابرازداشت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید برای رسیدن به توافق خوب استفاده از نظر کارشناسان، اقتدار و دفاع از خطوط قرمز و پایبندی به اصول و معیارهای انقلاب را به عنوان سه اصل مهم در رسیدن به توافق پایدار مدنظر داشته باشد.

 

تیم مذاکره کننده ایرانی تیمی با عزت و ولایت مدار است

 

محمدی هر توافقی که مبتنی بر این سه اصول نباشد را از نظر ملت مردود دانست و افزود:تیم مذاکرات کننده ایرانی تیمی با عزت و ولایت مدار است که در جهت حفظ ارزشها و خطوط قرمز نظام قدم بر می دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به زیادی خواهی غرب در به نتیجه رسیدن این توافقات اشاره کرد و افزود: همانگونه که وزیر محترم امور خارجه ایران اسلامی فرمودند،ملت ایران توافقات را تا زمانی ادامه خواهد داد که تضمین کننده تمامیت ارضی و تضمین کننده اقتدار ملی ایران باشد و در غیر این صورت دیگر به این مذاکرات ادامه نخواهیم داد.

 

اقتصاد مقاومتی موتور محرک اقتصاد داخلی

 

محمدی در ادامه به فریشات مقام معظم رهبری در مورد توجه به اقتصاد درونزا و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف نظام اشاره داشت و گفت: اقتصاد مقاومتی موتور محرک اقتصاد داخلی است و همانگونه که معظم له فرمودند، اقتصاد مقاومتی حلال همه مشکلات جامعه است.

 

وی با بیان اینکه توجه امروز مسئولان و دولت یازدهم به درون کشور است و اعتمادی به دنیای استکبار و غرب برای پیشرفت اقتصاد ندارد، تصریح کرد: ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و بهره گیری از تولیدات بومی از اهداف مهم دولت در توسعه اقتصاد داخلی است.

 

اتکاء به اقتصاد درون زا، کشور را نجات خواهد داد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد همدلی و همزبانی بین سه قوا و ملت را از جمله مهمترین رویکرد های توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:اتکاء به ظرفیت های داخلی و بهره مندی از تولیدات داخلی مهمترین هدف دولت برای خروج از مشکلات اقتصادی است.

 

محمدی با بیان اینکه امروز راهی به جزء توجه به اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد اهداف کشور نداریم، بیان داشت:تشویق مردم و توجه آنان به تولیدات داخلی منجر به توسعه در موضوعاتی مهمی همچون اشتغال، اقتصاد و صادرات خواهد شد که باید به آن اهتمام ورزید.

 

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک