آخرین اخبار

3. تير 1394 - 15:12   |   کد مطلب: 2081
محمدسليم خرم 33 ساله به‌همراه همسر، دو فرزند و مادرش در ديشموك و باتوكل بر خدا در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي اقدام به احداث باغي با درختاني از نوع انگور، سيب و هلو كرده است و قصد دارد همچنان ادامه دهد تا انشاء الله به موفقيت برسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمدسليم خرم 33 ساله به‌همراه همسر، دو فرزند و مادرش در ديشموك و باتوكل بر خدا در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي اقدام به احداث باغي با درختاني از نوع انگور، سيب و هلو كرده است و قصد دارد همچنان ادامه دهد تا انشاء الله به موفقيت برسد.

 

آقاي خرم  متفاوت‌تر از خيلي از جواناني كه حاضر نيستند يك ساعت در چنين مناطقي زندگي كنند، همه كمبودها را به جان خريد به اميد اينكه روزي از اين طرح كوچك، باغي بزرگ را مديريت كند.

اين جوان كه پدر خود را از دست داده و هم اكنون براي درآمدزايي به منظور امرار و معاش خانواده خود در دل كوه زندگي مي‌كند،  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه اظهار كرد: با توجه به اينكه در اين زمين در سالهاي قبل  سكونت داشتيم و به دليل نبود برق، آب و  راه مجبور شديم به ديشموك برويم  و در آنجا با حداقل پولي كه داشتيم خانه‌اي ساختيم.

جواني كه به‌همراه خانواده خود بعد از مدتي زندگي در شهر ديشموك دوباره به دل كوه رفت تا با آرامش زندگي و به‌دور از هياهوي درون شهر بتواند  در زمنيه اقتصادي پيشرفتي حاصل كند.

 

وي تصريح كرد: هم اكنون در حدود دو سال است كه شرايط زندگي كردن در شهر سخت شده است، هيچ منبع درآمدي هم نداشيم، دوباره به همراه خانواده خود به اين منطقه آمديم و قصد دارم اقدام به احداث باغي بزرگ كنيم.

 

وي اضافه كرد:  انشاءالله در آينده‌هاي نزديك بتوانم  از اين طريق علاوه بر حل مشكلات اقتصادي‌ام، در اين قسمت از كوه از كم‌ترين امكانات موجود حداكثر استفاده را ببرم و طرح بزرگي را احدث كنم.

محمد سليم خرم گفت: در اين منطقه از كوه در حال حاضر آب شرب، برق و راه درست حسابي وجود ندارد، ولي در عوض خاك حاصلخيز و كمي هم آب كه از دره پايين دست است كه براي پيشبرد اهداف كشاورزي بنده حقير كافي است.

 

وي با بيان اينكه در طول اين دو سال سختي‌هاي زيادي كشيده است تا جايي كه خواستم اين طرح را كه در اين مدت تلاش زيادي براي آن كشيدم، از آن بگذرم و بروم به سمت كارگري در استان‌هاي همجوار، اما باز هم با توكل برخدا و اميد بر پروردگار منان نااميد نشده‌ام و همچنان قصد دارم ادامه دهم.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر از مشكلات عديد‌اي رنج مي‌برد از جمله مقداري بدهي دارم كه طلب‌كاران فشار زيادي به من مي‌آورند.

 

وي كه به‌همره مادر و خانواده خود در اين منطقه از كوه زندگي مي‌كند حتي چند گوسفند را هم خريداري و قصد پرورش دام را د ارد.

اين جوان گفت: از مسئولان خواهش مي‌كنم كه حداقل كمكي مالي را به من عنايت داشته باشند تا بتوانم اين طرح را به نتيجه برسانم و  علاوه بر احداث باغ كه از آن مي‌شود براي مكان تفريحي استفاده شود، از آن باغ درآمدزايي و امرار معاش نمايم.

انتهاي پيام: و/آ

*********************

گزارش وعكس وحيد آهنگ

*********************

تصاوير تكميلي

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک