آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 14:10   |   کد مطلب: 1959
معاون سياسي امنيتي استاندار با بيان اينكه در مورد موضع‌گيري امام جمعه قلعه‌رئيسي نسبت به تغيير سرپرست فرماندار كهگيلويه اظهار نظر نمي‌كنم، تصريح كرد: برداشتن اجباري چادر از سر بانوان در جلسه كنكور صحت ندارد!
 معاون سياسي امنيتي استاندار كهگيلويه‌وبويراحمد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی معاون سياسي امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد عصرامروز در جمع خبرنگاران برداشتن اجباري چادر از سر بانوان در جلسه كنكور را تكذيب و اين واقعه را رد كرد!

 

وي با رد اين موضوع و با بیان این‌که در کهگیلویه و بویراحمد چنین رویدادی اتفاق نیفتاده افزود: در سالن ذكر شده  460 نفری بودند، چهار خانواده شهید محجبه و متعصب دینی وجود داشت و برداشتن چادر از سر دختران اتفاق نیفتاده است.

 

معاون سياسي و امنيتي استاندار اضافه كرد: برخی از دختران بنا به دلایلی از جمله گرمی هوا و یا مانع دیدن چادر برای نوشتن موقع شروع آزمون چادر خود را جمع کردند.

 

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های انجام شده از طرف ائمه جمعه در خصوص برگزاری تعدادی از همایش‌ها تصریح کرد: قطعاً مجموعه اجرایی استان این ظرفیت را دارد که انتقادهای دلسوزانه و از روی تعهد و نقدهایی که در راستای توسعه استان باشد را بپذیرد.

 

واكنش معاون سياسي امنيتي استاندار به موضع‌گيري امام جمعه قلعه‌رئيسي نسبت به سرپرست سابق فرمانداري كهگيلويه

 

معاون سياسي و امنيتي استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار نسبت به موضوع گيري امام جمعه قلعه رئيسي در خصوص بركناري سرپرست سابق فرماندار كهگيلويه گفت: در اين خصوص اظهار نظر نمي‌كنم.

 

وي همچنين در مورد انتخابات مجلس گفت: داوطلبيني كه قصد كانديداتوري را دارند، از 28خرداد تا سوم تيرماه به مدت يك هفته فرصت دارند تا كساني كه مسئوليت اجرايي دارند، استعفا بدهند.

 

وي خاطرنشان كرد: تلاش ما بر اين است كه طرح جامع انتخابات را آماده كنيم و بيش از 70درصد اين طرح محيا شد كه انشاءالله بتوانيم هم دوره‌هاي آموزشي براي بخشداران، فرمانداران و هيئت‌هاي اجرايي برگزار كنيم و هم اينكه نشست‌هاي هم‌انديشي و مشترك را با هيئت نظارت، كانديدها، اصحاب رسانه و حتي طرح‌هاي امنيتي متناسب با زمان‌بندي انتخابات برگزار و آن را در دستور كار خود قرار دهيم.

 

وي افزود:بعد از نهايي شدن اين طرح، آن را جهت تاييد  به وزارت كشور ارسال مي‌كنيم.

 

معاون سياسي امنيتي استاندار در خصوص موضع گيري‌هاي ائمه جمعه در خصوص همايش‌ها و برنامه‌هاي سياسي از جمله همايش 24 خرداد، اظهار كرد: ما تلاش‌مان بر اين است كه يك جامعه با نشاط متناسب با ارز‌ش‌هاي ديني و اسلامي را داشته باشيم و در همين راستا در حوزه‌ها و بخش‌هاي گوناگون در حال اجراي برنامه‌هايي در جهت نشاط اجتماعي و فرهنگي هستيم.

 

وي تاكيد كرد: البته برگزاري اين برنامه‌ايي  بايد براساس مسائل ديني و اجتماعي باشد.

 

وي گفت: هدف از اجراي برنامه‌ها، همايش‌ها و كنگره‌هاي متنوع، ارتقاي سطح فرهنگ عمومي، ديني و اجتماعي مردم در برابر تهديدها و خطرات احتمالي كه هويت ديني و ملي ما را تهديد مي‌كند، است.

 

وي تصريح كرد: البته كساني هم در برخي جاها از روي تعهد انتقاد مي‌كنند، تذكر مي‌دهند، مردم هم از اين عزيزان توقع دارند، از نظراتي كه اين بزرگواران در حوزه‌هاي ديني و سياسي دارند، ما استقبال مي‌كنيم و اميدواريم اگر در اجراي برنامه‌ها نقصي وجود دارد، بتوانيم آن را اصلاح كنيم، تا بتوانيم مطابق با فرمان شعار سال از سوي رهبري كه فرمودند ما دشمنان زيادي داريم،  مبحثي را كه طرح مي‌كنيم به همدلي و همزباني تحقق پيدا كند و به وحدت و انسجام عمومي كمك بكند.

 

وي با بيان اينكه تلاش ما بر اصلاح امور است و اگر لغزشي وجود داشته باشد، آن رابرطرف كنيم، افزود: انتظار مي‌رود قضاوت‌ها منطقي و مبتني بر شناخت باشد.

 

وي بيان كرد: پيشنهادات از سوي هرشخصي و در هر حوزه‌ و بخشي كه از روي دلسوزي و علم و عقلانيت باشد، استقبال مي‌كنيم.

 

محمدي در خصوص تبليغات زودهنگام برخي كانديد‌ها گفت: ما انتخابات را رصد مي‌كنيم، نشستي با فرماندارن داشتيم و دنبال اين هستيم كه از تبليغات زودهنگام جلوگيري كنيم.

 

وي در پاسخ با سوال خبرنگاران كه در نهادي براي جذب آراي مردم، پول توزيع مي‌شود، اظهار كرد: چنين گزارشي نرسيد.

 

محمدي در خصوص تغيير مديران شهرستان كهگيلويه از طرف سرپرست جديد، با بيان اينكه دولت شعاري دارد مبني بر شعار اعتدال است و قرار است كه مديران و مسئولان تمام ظرفيت‌هاي موجود در استان و شهرستان استفاده كنند  خاطرنشان كرد: بستگي به خود فرماندار دارد.

 

انتهيا پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

دروغ گودخترخودت راچادربردارندناراحت نمیشی
واقعیت است. چرا طفره میرید؟ متاسفم برای مسوولانی که این کار را کردند.
سعی کنید به جای پاک کردن اصل واقعیت برخوردی کنید که ویگر تکرار نشود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک