آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 20:46   |   کد مطلب: 1953
معاون وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: ما هر هفته به 2-3 رشته ورزشی سر می‌زنیم و از اردوهای آنها بازدید می‌کنیم.

 

در این هفته نیز قایقرانی، بسکتبال و شمشیربازی را از نزدیک مشاهده کردیم. در این بازدیدها از نزدیک مشکلات را می‌بینیم و درصدد برطرف کردن آنها هستیم.

 

وی ادامه داد: شمشیربازی جزو رشته‌هایی است که مسابقاتش به خوبی شرکت می‌کند و در اعزام‌ها شرکت می‌کند. سالن جدیدی نمی‌تونیم برای این رشته بسازیم چون 3 هزار و 500 طرح ناتمام داریم. اما مذاکراتی برای سالن داشته‌ایم.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اعضای هیأت مدیره این دو تیم را مشخص کردیم که برای پرسپولیس جعفر کاشانی، زادمهر، طاهری، گرشاسبی و حسین عبدی هستند و برای استقلال نیز عباس کردنوری، مسعود معینی، شهاب جهانیان، مقداد نجف‌نژاد هستند و یک گزینه دیگر هم به زودی معرفی خواهیم کرد. آنها حکم‌شان زده شده و کارهای باشگاه را برعهده می‌گیرند.

 

وی درمورد جلسه با برانکو سرمربی پرسپولیس گفت: پس از بازگشت او به ایران جلسه‌ای را با وی برگزار خواهیم کرد. در کار فنی هیچ دخالتی نمی‌کنیم اما چون مربی خارجی است باید با وزارت ورزش هم هماهنگ شود./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک