آخرین اخبار

20. خرداد 1394 - 16:07   |   کد مطلب: 1837
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های فرهنگی سپاه در تفرجگاه‌های این استان را تشریح کرد.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه برنامه‌های فرهنگی سپاه در تفرجگاه‌های استان را برای فصل تابستان تشریح کرد.

وی با بیان این که برنامه‌ها از 19 اردیبهشت در تفرجگاه‌های استان آغاز شده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها تا پایان تابستان امسال ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه‌های فرهنگی سپاه در ادامه مأموریت‌های بسیج به این نحو است که همه گروه‌های مردمی را پوشش دهد.

بوعلی گفت: به همین خاطر از فضاهای عمومی با همکاری سایر دستگاه‌ها برای این کار استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: کار فرهنگی در تفرجگاه‌ها به چنین دلیل دارای ضرورت است یکی به‌دلیل حضور مسافران و گردشگرانی که به وفور در تفرجگاه‌های استان حاضر می‌شوند و دیگری برای مردم همان مناطق است که از این فضاها و اماکن برای تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: جدا از فصل تابستان نیاز به فضاهای زیر ساختی اعم از حسینیه‌های پایگاه‌محور در مناطق آسیب‌پذیر و محروم هم داریم.

بوعلی تصریح کرد: اما در فصل تابستان در تعداد 7 نقطه استان برنامه‌ها اجرا خواهد شد که عبارت است از پارک‌های ساحلی و مهرورزی شهر یاسوج، پارک آبشار، کوه‌گل، چشمه بلقیس چرام و پارک شهدای نفت گچساران و پارک شهدای دهدشت که این برنامه‌های فرهنگی سپاه در آن‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه به نوع برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی جایگاه فرهنگی در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها نخستین برنامه ما خواهد بود.

بوعلی فضاسازی تبلیغاتی، برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها، برگزاری اعیاد و همچنین برگزاری نمایش‌های طنز را از دیگر برنامه‌ها در این اماکن ذکر کرد.

وی با اشاره به این که برنامه‌های شاد عاری از هرگونه گناه خواهیم داشت، گفت: اجرای برنامه‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های سپاه در این اماکن است.

فرمانده سپاه فتح بیان کرد: برپایی غرفه‌هایی تحت عنوان ایستگاه نقاشی کودکان و برپایی ایستگاه پرسش و پاسخ مسائل شرعی که در آن روحانیون مستقر هستند از دیگر برنامه‌های ما به‌ شمار می‌رود.

وی افزود: پخش برنامه‌های هنری از جمله فیلم‌ها و راه‌اندازی کتابخانه با همکاری نهاد کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های ما در تفرجگاه‌ها خواهند بود.

بوعلی در ادامه گفت: آسیب‌شناسی مواد مخدر، آسیب‌شناسی ازدواج و برگزاری کارگاه با شرکت دستگاه‌های دیگر از سایر برنامه‌های فرهنگی سپاه در این اماکن و در این ایام است.

انتهای پیام/2571/ک30/و/آ

منبع:فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک