آخرین اخبار

19. خرداد 1394 - 9:12   |   کد مطلب: 1814
در اين پيام خطاب به خانواده محمد داش آمده است: دكتر داش از چهرi هاي ارزنده اين بخش بود كه تلاش بي شائبه اي در خدمت به مردم داشته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، به دنبال مرگ ناگهاني محمد داش رئيس شوراي اسلامي بخش ديشموك و كارمند خانه بهداشت روستاي لاوه پاتل، پيام تسليتي از طرف صالح دادي‌نژاد بخشدار و  عليرضا افروغ رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك منتشر شد.

 

 در اين پيام خطاب به خانواده محمد داش آمده است: دكتر داش از چهره هاي ارزنده اين بخش بود كه تلاش  بي شائبه اي در خدمت به مردم داشته است.

 

دكتر محمد داش نمونه يك انسان سخت كوش، خوش فكر و روشن بين بود كه با تلاش هاي بي وقفه ، همواره در راه خدمت به مردم كوشا بود.

 

عليرضا افروغ و دادي‌نژاد اين ضايعه اسفناك را به خانواده و بازماندگان دكتر محمد داش، جامعه پزشكي  تسليت گفتند.

 

رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك از همه كساني از جمله نهاد‌هاي دولتي كه در مراسم تشييع و تدفين اين مرحوم شركت كرده و با خانواده وي ابراز همدردي نمودند، تقدير و تشكر كرد.

 

گفتني است محمد داشت رئيس شوراي اسلامي بخش ديشموك و بهورز خانه بهداشت روستاي لاوه پاتل ديشموك سه روز پيش بر اثر ايست قلبي درگذشت.

 

"پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه" این ضایعه مؤلمه را به خانواده آن مرحوم و مردم شريف ديشموك، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

انتهاي پيام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک