آخرین اخبار

18. خرداد 1394 - 22:45   |   کد مطلب: 1811
براثر كنده‌كاري ايجاد شده در خيابان، يك موتورسوار در آن تصادف و براي مداواي بيشتر به بيمارستان امام خميني(ره) دهدشت انتقال داده شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، دقايقي پيش و بر اثر كنده‌كاري ايجاد شده در خيابان، به دلايل نبود روشنايي در شب، حصار دور گودال ايجاد شده و يا  هر علائم هشدار‌دهنده‌ ديگري، راكب موتورسيكلتي در كانال افتاده و به بيمارستان امام خميني(ره) دهدشت انتقال داده شد.

 

نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب

نكته جالب اينجا كه بلافاصله خبرنگاران به‌همرا كلانتري در خيابان مذكور حضور يافتند كه متوجه شدند كارگراني با درخواست يكي از ادارت مربوطه در حال پركردن گودال بوده و آنها در پاسخ سوال خبرنگار گفتند: براي اينكه كس ديگري در اين كانال نيفتد، آن را پر مي‌كنيم.

شخصي كه با موتورسيكلت در گودال افتاد، در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه اظهار كرد: اولين بارم بود از اين مسير خواستم عبور كنم، نه روشنايي و نه علائم ديگري براي هشدار وجود نداشت و فقط يك لحظه متوجه شدم كه درون كانال افتادم.

وي با انتقاد شديد از مسئولان خواستار رعايت حق شهروندي شد و افزود: واقعا من از ادارت مربوطه گلايه شديد دارم و شاكي آنها هستم كه اين كانال را ايجاد كرده و هيچ چيزي كه مشخص كند اينجا گودال است، وجود ندارد و  آن هم در اين موقع از شب كه اصلا روشنايي نيست.

 

اين شخص از اداراتي كه اين كنده‌كاري را ايجاد كردند، درخواست پاسخ كرد كه چرا چنين گودالي را با اين وضعيت به حال خود رها كرده‌اند.

 

حالا بايد ديد كه اداره برق، شهرداري و اداره آب چه پاسخي خواهند داشت.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

خود موتور سوار چرا رعایت نکرد..مگه موتورش چراغ نداشت که گودال به این گنده ای را ببینه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک