آخرین اخبار

18. خرداد 1394 - 15:31   |   کد مطلب: 1802
مدیرکل جدید اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در آیینی با حضور وزیر اطلاعات کشور معرفی و منصوب شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست تکریم و معارفه مدیران‌کل پیشین و جدید اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اداره اطلاعات از مهمترین دستگاه‌ها در ایجاد امنیت در کشور است.

سید موسی خادمی با بیان اهمیت مقوله امنیت در سطح جامعه، تصریح کرد: در ابعاد بین‌المللی نیز امنیت برای کشور بسیار مهم است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اداره اطلاعات دستگاه مهم و تاثیرگذاری است که هر حرکت‌ آن تاثیر به‌سزایی در توسعه کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

این مسئول با قدردانی از زحمات و عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: راهی در این استان جز همکاری کردن همه دستگاه‌ها با یکدیگر نداریم.

 

خادمی اضافه کرد: بخشی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به مباحث بیرونی بر می‌گردد که اعتبارات از چنین استان‌هایی پمپاژ و به استان‌های دیگر تزریق می‌شود.

 

وی گفت: این استان دردهایی دارد که اگر معالجه و مدیریت نشود ممکن است مشکلات در آینده بیشتر شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه دارد از انقلاب اسلامی است اما فاصله‌های این استان با سایر استان‌ها زیاد است که انتظار می‌رود وزیر اطلاعات و سایر مسئولان آن را بیشتر مدنظر قرار دهند تا به توازن منطقه‌ای برسیم.

 

خادمی از وزیر اطلاعات خواست تا نسبت به تسریع در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد کمک بیشتری شود.

 

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تجلیل از عملکرد اداره کل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان خدمات زیادی انجام داده‌اند.

 

سردار یدالله بوعلی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای شناسنامه شفافی است که نقطه قابل اتکا برای نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود چون صداقت خود را به اثبات رسانده‌ است.

 

وی گفت: نظام طایفه‌ای برای این استان یک نعمت است و تهدید نیست چرا که نظام انسانی در آن شفاف است.

 

 بوعلی گفت: حق استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از این خدمات به آن ارائه شود، البته قدردان نعمت‌های جمهوری اسلامی هستیم، وضعیت دولت را هم می‌دانیم اگر به استان کهگیلویه و بویراحمد توجه بیشتری شود به هیچ‌جا بر نمی‌خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات کشور صبح امروز در بدو ورود در فرودگاه یاسوج مورد استقبال مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت و پس ازآن با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با مقام شامخ شهدای این شهر تجدید پیمان کرد.

 

وزیر اطلاعات همچنین با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت وگو کرد.

 

حضور و سخنرانی در شورای اداری استان از دیگر برنامه های حجت الاسلام و المسلمین علوی در این سفر یک روزه است.

 

وی برای شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است.

 

انتهای پیام/200/و/آ

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک