آخرین اخبار

18. خرداد 1394 - 15:26   |   کد مطلب: 1800
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت و گو ها در خانواده ها کمتر شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،زینب هاشمی افزود: قبلا خانواده ها برای افزایش گفت و گو ها و صحبت کردن اعضای خانواده باهم تلویزیون خود را خاموش می کردند اما هم اکنون با وجود شبکه های اجتماعی و فضای مجازی این گفت و گو ها نیز کمتر شده است.

وی بیان کرد: بر اثر تأثیرات این شبکه های اجتماعی سن بلوغ در بین دختران و پسران پایین آمده است و به راحتی خریداری و در اختیار آنها قرار داده می شود و چون حضور نداریم و مراقبت نمی کنیم تأثیرات مخربی بر آنها می گذارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خانواده ها باید بهتر و بیشتر مراقبت و نظارت کنند که این فضای مجازی مسیر فرزندان ما را تعیین نکنند.

هاشمی تصریح کرد: اصل و اساس زندگی که ارتباطات، روابط و عواطف و احساسات را همه فراموش کردند و همه اینها را از بیرون بخصوص برخی رسانه ها مطالبه می کنند و سرگرمی خود را پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها و صدا و سیما می توانند با گفت و گو با زنان موفق و خانواده های موفق در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک