آخرین اخبار

15. خرداد 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 1759
امام جمعه ديشموك گفت: اينكه برخي‌ها مي‌گويند ما اين كار را مي‌كنيم چون در غرب اجرا مي‌شود، با استقلال سياسي و ديني ما منافات دارد، ورود بانوان به ورزشگاه كار زشت، ناپسند و ناشايستي است.
حجت لاسلام سيد هدايت محمدي اصل

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سيد هدايت محمودي اصل امام جمعه ديشموك با انتقاد شديد  از دادن مجوز به بانوان از سوي مسئولان براي ورود به ورزشگاه‎ها، اظهار كرد: اينكه برخي‌ها مي‌گويند ما اين كار را مي‌كنيم چون در غرب اجرا مي‌شود، با استقلال سياسي و ديني ما منافات دارد و ورود بانوان به ورزشگاه كار زشت، ناپسند و ناشايستي است.

 

وي افزود: كسي مخالف با ورود بانوان در اجتماع نيست و شما مي‌بينيد در همه عرصه‌ها در اسلام و به ويژه در كشور ما خانم‌ها در  جامعه در كنار مردان كار مي‌كنند ولي جو ورزشگاه‌ها براي ورود بانوان محيا نيست.

 

وي تصريح كرد: اينكه بانوان و آقايان آن هم در ورزشگاه‌ها مختلط باشند، زشت و نادرست است، در اسلام هم قابل قبول نيست چرا كه اين امر زمينه بروز مشكلات زيادي از جمله معضلات اخلاقي فراواني را فراهم مي‌كند.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك بيان كرد: اين‌گونه كارهاي شبيه به مجور دادن به ورود بانوان به ورزشگاه‌، اينها سياسي كاري است و به اسلام ضربه مي‌زند.

 

وي خاطرنشان كرد: نبايد اجازه دهيم فرهنگ غرب وارد كشور ما و فرهنگ ما را مغلوب كندو ما بايد فرهنگ ديني و سياسي خود را حفظ كنيم.

 

امام جمعه ديشموك خطاب به مسئولاني كه اين مجوز را صادر كردند با اشاره به اينكه، شما مي‌گوييد ما اين كار را كرديم چون غرب انجام مي‌دهد، خلاف است، افزود: اگر با اين چنين كارها برخورد و جلوگيري نشود، در آينده مشكلات زيادي را به وجود مي‌آورد.

 

امام جمعه ديشموك در ادامه با اشاره به صحبت‌هاي مقام معظم رهبري در سالگرد ارتحال امام خميني(ره) گفت: مقام معظم رهبري با توجه به فضاي كنوني كشور، توصيه‌ها و تذكراتي را داشتند، مقام معظم رهبري(مدظله) فرمود: امام اصولي داشت كه در اينجا لازم است چند مورد از آنها را خطاب به ياران و شاگران امام خميني(ره) كه اين روزها با بيان خاطراتي، هدفهايي را دنبال مي‌كنند، بازخواني كنم و بيان كرد: كه امام انقلاب را برپايه آن اصول به وجود آورد و تا حالا هم اين اصول از سوي مردم پذيرفته و قابل تاييد است.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك گفت: همانطور كه رهبري فرمودند، امام خميني همه اصولش شايسته، قابل مطالعه و الگوگيري است از جمله اينكه امام آمد و اسلام را از مظلوميت خارج كرد، امام آمد و اسلامي را به وجود آورد كه با اسلام تحجرگرايي و سكولاري آمريكا متفاوت بود و امام با اسلام آمريكا و غرب مخالفت شديد داشت.

 

وي بيان كرد: امام آمد و با تكيه بر خداوند و با شعار نه شرقي و نه غربي توانست اسلام ناب محمدي را در ايران به وجود بياورد.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك اضافه كرد: امام به مردم اعتقاد عجيبي داشت و امام فرمود: مسئولان در انتخابات و در مسائل نظامي بر مردم تكيه كنيد كه خيلي تاثير گذار است.

 

وي تشريح كرد: امام به مسئولان گفت:تا آنجايي كه مي‌توانيد در دفاع از محرومين و كوخ نشينان تلاش كنيد و آنها را ياري فرماييد.

 

امام جمعه ديشموك در ادامه به  قيام خونين 15 خرداد اشاره كرد و افزود: اين روز روز مهمي در تاريخ انقلاب اسلامي است، درست است كه در اين روز جنايت عظيمي بر كشور ما وارد شد، امام در آن زمان فرياد كشيد كه اي علما به داد اسلام برسيد و با سخنراني خود شاه را رسوا كرد و از همان موقع، تبعيد امام شروع شد.

 

محمودي اصل متذكر شد: ولي 15 خرداد 42 نقطه عطفي در انقلاب ما صورت گرفت و آن اينكه رهبري امام تثبيت شد و الحمدالله تا به الان نظام مقدس انقلاب اسلامي به رهبري با درايت امام خامنه‌اي (مدظله) و با پشتيباني همين مردم پا برجا است.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه‌ها

کوگوش شنوا،تدبیرواميدهمه راناامیدکرد
کوگوش،شنواتدبیرچی شد؟
جل الخالق. از این مسوولان چیزی بیش از این انتظار نمی رود. العجل. العجل. العجل

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک