آخرین اخبار

14. خرداد 1394 - 14:33   |   کد مطلب: 1742
فرماندار کهگیلویه گفت: ارزش، عزت، استقلال و هر آنچه که ما امروز داریم و به آن افتخار می‌کنیم، متأثر از اقدام الهی حضرت امام خمینی(ره) است که بر گردن تمام امت‌های بیدار اسلامی و به‌ویژه مردم ایران حق دارند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید کرامت کریمی ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج دهدشت برگزار شد اظهار کرد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اندیشه های دینی و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) درهمه حال باید تبیین شود و بر عموم ملت واجب و تکلیف است که تمام سعی خود را در جهت بزرگداشت امام راحل بکار گیرند.

 

کریمی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) اظهار داشت : تکریم امام و شهیدان انقلاب نشانگر نیاز چنین شخصیت های والا به بازماندگان نیست بلکه عکس العمل در واقعیت می گنجد و علت آن این است که امام خمینی (ره) امامی عارف، فقیهی بزرگ، اسلام شناسی جامع و سیاستمداری خبره بوده و تکریم ایشان را نشانگر افتخار و لیاقت دانست .

 

وی با اشاره به ویژه گی های بارز شخصیتی حضرت امام (ره)  گفت: حضرت امام (ره) با اعتقاد و ایمان کاملی که به ملت ایران داشت توانستند به مبارزات مردم هویت ببخشد و همین امر سبب شد تا انقلاب ایران به عنوان مردمی ترین انقلاب قرن 20 در جهان شناخته شود.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: اکثر شئونات اسلامی که در زمان حکومت رژیم شاهنشایی از بین رفته بود با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، در کشور احیا شد و به مرور زمان به نقاط مختلف جهان نیزصادر گردید.

 

کریمی به خدمات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) به نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) اندیشمند و خدا شناسی منحصر بفردی بودند که با تبیین نظریه ولایت فقیه در صدد بنیانگذاری حکومتی بر مبنای ارزش های الهی و اسلامی در جامعه بودند که با نصرت الهی و حمایت مردم این امر تحقق پیدا کرد.

 

وی گفت: امروز یکی از پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی در دنیا همین حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی است.

 

کریمی افزود: ارزش، عزت، استقلال و هر آنچه که ما امروز داریم و به آن افتخار می‌کنیم، متأثر از اقدام الهی حضرت امام خمینی(ره) است که بر گردن تمام امت‌های بیدار اسلامی و به‌ویژه مردم ایران حق دارند.

 

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نگاه امروز آن رسالت تاریخی را بر اساس نگاه دینی و رسالت تاریخی را بر اساس اندیشه‌ امام راحل در پیوند با مردم به نحو مطلوب برای مشروعیت‌ و اقتدار جامعه اسلامی به جلو می‌برد.

 

وی تاکید نمود حضور مردم در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل ، جلوه ای از اعتقاد و پایبندی مردم به امام و آرمانهای بلند آن مرد بزرگ است که دشمنان انقلاب و نظام را مایوس میکند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک