آخرین اخبار

10. خرداد 1394 - 14:02   |   کد مطلب: 1675
در جلسه امروز ستاد بحران کهگیلویه‌و بویراحمد:
تعطیلی پنج شنبه ها در استان تصویب شد
با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، افزایش دمای هوا و افزایش ریزگردها به فراخور وضعیت روزهایی که میزان آلودگی هوا در استان در مرز هشدار باشد برخی از روزها تعطیل خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، در جلسه امروز ستاد بحران کهگیلویه‌ و بویراحمد که به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان برگزار شد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در این استان مورد تصویب قرار گرفت .

پژمان نیک اقبالی در این نشست اظهار داشت :  به دلیل گرد و غبار فراوان در استان و با هدف کاستن از بار ترافیکی، جلوگیری از ابتلاء مردم به انواع بیماری‌ها و افزایش بازتوانی نیروها و همچنین برای جلوگیری از افزایش مصرف برق در تابستان تعطیلی پنچ‌شنبه در طول ساری جاری در ستاد بحران تصویب شده و برای تصویب نهایی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان به تهران ارسال و در صورت موافقت پنج‌شنبه‌ها در استان تعطیل خواهد شد.
معاون استاندار در ادامه به میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان‌های گرمسیری استان اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های گرمسیری استان به دلیل مجاورت با استان خوزستان از درجه غلظت بیشتری برخوردار هستند که باید اعتبار در این زمینه به ستاد بحران اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، افزایش دمای هوا و افزایش ریزگردها به فراخور وضعیت روزهایی که میزان آلودگی هوا در استان در مرز هشدار باشد برخی از روزها تعطیل خواهد شد.

این مسئول به تاریخ دقیق اجرای این مصوبه اشاره ای نکرد

منبع : عصردنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک