آخرین اخبار

9. خرداد 1394 - 20:38   |   کد مطلب: 1661
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بعضی به خاطر منافع کشور منتظر آمریکا نشسته اند گفت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید هیچ انتظاری در این راستا داشته باشیم.
حجت الاسلام اندرزیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه  از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد و تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید هیچ انتظاری در این راستا داشته باشیم.

 

اندرزیان خواستار رعایت عدالت از همه مسئولان به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و گفت: در حکومت جمهوری اسلامی اگر قرار است زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم باید عدالت را سرلوحه همه کارها قرار دهیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه خواستار تبعیت از دستورات رهبر فرزانه انقلاب شد و در اقتدار این بزرگ مرد زمان گفت: با یک هشدار او تمام ناوهای آمریکا عقب نشینی می کنند.

 

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعیانیه به تشریح ویژگی های منتظران امام عصر(عج) پرداخت بیان کرد: معرفت داشتن نسبت به آن امام همام از بالاترین عبادت ها در نزد پرودگار متعال است.

 

اندرزیان تمسک به ریسمان ولایت، تهذیب نفس، امر به معروف و نهی از منکر، عشق و محبت داشتن و صدقه دادن برای آن امام بزرگوار را از دیگر ویژگی های منتظران امام عصر(عج) عنوان کرد.

 

وی انتظار فرج را یکی دیگر از ویژگی های منتظران عنوان و افزود: انتظار کشیدن برای امام عصر جزء بالاترین عبادات محسوب می شود.

 

اندرزیان گفت:  با توجه به همه وحشی گری های ملت های کفر در جهان، کشور ایران به دعای خیر امام زمان(عج) پاینده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک