آخرین اخبار

2. خرداد 1394 - 21:37   |   کد مطلب: 1561
همایش همدلی و همزبانی با هدف ایجاد اتحاد ودر راستای تحقق شعار سال در مسجد امام حسین(ع) دهدشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، همایش همدلی و همزبانی با هدف ایجاد اتحاد در جامعه ودر راستای تحقق شعار سال ،روز دوشنبه (چهارم خردادماه ) ساعت 9 شب در مسجد امام حسین(ع) دهدشت برگزار می شود.

 

حجت السلام رضویان دبیر همایش همدلی وهمزبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه هدف ازبرگزاری طرح همایش ماهانه همدلی و هم زبانی را لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین ایجاد همدلی و هم زبانی و اتحاد در جامعه بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه این طرح ثمرات اجتماعی زیادی دارد افزود: جلوگیری از افراط در نگرشهای فکری ، کشف نخبگان استانی ،رشد  سطح علمی  و مطالعاتی افراد ،مشارکت و رشد فرهنگ جامعه و بطور کل حرکت دادن فضای اجتماعی به سمت عدالت و توسعه از جله ثمرات این همایش عنوان کرد.

 

دبیر همایش همدلی و همزبانی با اشاره به اینکه این طرح هر ماه یک بار و با دعوت از دو نفر از اندیشمندان استانی و غیر استانی با نگرش های مختلف انحام می شود گفت: این همایش با ایحاد فضای مناظره  وگفتگو و پاسخ به  سوالات مردم در راستای تحقق شعار سال انجام میشود.

 

 رضویان با بیان ایکه  این همایش درماه گذشته (اردیبهشت ماه)با حضور آقای مرادی از گچساران و آقای منطقیان از دهدشت برگزار گردیدافزود: دومین دوره  همایش همدلی و هم زبانی دوشنبه چهارم خرداد ماه 94به حضور جناب دکتر خرامین وجناب نریمان با موضوعیت (جایگاه قومیت،تخرب،تعقل در جامعه استانی ) درمسجد امام حسین (ع) در دهدشت برگزار میگردد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک