آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1394 - 15:31   |   کد مطلب: 1492
واکنش حجت الاسلام بزرگواری به واردات بی رویه کالا در کشور:
برخی دستگاه های دولتی در واردات بی رویه کالا به کشور نقش دارند
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی, چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوگیری از واردات بی رویه کالا به کشور از دغدغه های نمایندگان مجلس است گفت: برخی اشخاص صاحب نفوذ و دستگاه های دولتی در واردات بی رویه کالا به کشور نقش دارند.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: در رابطه با کاهش واردات قاعدتاً کمیسیون کشاورزی مخصوصا در بخش کشاورزی ، وزارت  صنعت و جهاد کشاورزی را به این کمیسیون دعوت کردند و در واقع نمایندگان نظرات خود را ارائه دادند و مخالفت خود را با این واردات بی رویه اعلام کردند.

 
 
وی ادامه داد: متأسفانه در این وزارتخانه ها و دستگاه ها تا الان گوش شنوایی نیست و بحث به سوال نیز کشیده شده است یعنی وزرا در نوبت هستند تا به مجلس بیایند و نماینده ها از آن ها سوالات خود را بپرسند و پاسخگو باشند .
 
 
بزرگواری اظهار کرد: واردات بی رویه کالا به کشور یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده و یکی از برنامه های کمیسیون کشاورزی مجلس نیز جلوگیری از این واردات بی رویه است.
 

وی درخصوص نظارت مجلس بر واردات بی رویه کالا به کشور نیز عنوان کرد: نظارت مجلس بیشتر بر دستگاهای دولتی شامل وزارتخانه ها یا سازمان هاست ولی شرکت های آزادی وجود دارند و کالا وارد می کنند که مجلس نظارتی بر آن ها ندارد و از طریق وزارتخانه  و دستگاهی که به آنها مجوز داده است مجلس می تواند نظارت خود را اعمال بکند.

 

این نماینده مجلس اظهار کرد: برخی از مسئولان و مدیران دولتی عضو شبکه مافیایی واردات بی رویه کالا به کشور هستند و متأسفانه این معضلی است که از قدیم هم بوده که برخی از اشخاص و هرم های قدرت در دولت و در دستگاه های دولتی در این واردات ها دخالت دارند.

انتهای پیام/200

 

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک