آخرین اخبار

30. فروردين 1394 - 20:29   |   کد مطلب: 1216
انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حوزه گردشگری:
توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از بی برنامگی رنج می برد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انفعالی بودن گردشگری و نبود زیرساخت مناسب در استان انتقاد کرد و گفت: هیچ برنامه اصولی در استان برای گردشگری وجود ندارد و صرفا فعالیت ها تحت تاثیر هجوم گردشگران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه، سیدموسی خادمی صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمداز همکاری دستگاه‌های خدمات رسان عضوستاد خدمات سفر استان تقدیر کرد و افزود: از همه دستگاه های خدمات رسان اعم صدا و سیما، راه و شهرسازی، علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و تمامی کسانی که همکاری داشتند قدردانی می‌کنیم.

 

امنیت در کهگیلویه وبویراحمد حرف اول ر ا می زند

وی امنیت در ایام عید در استان را بسیار رضایت بخش دانست و افزود:آمار و ارقام نشان می‌دهد که امنیت در استان بسیار خوب بوده و از دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه استان

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب روستایی، شهری، برق، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش نیز ستودنی است که انتظار می‌رود این هم‌افزایی همچنان ادامه داشته باشد،ابراز کرد:همه می‌دانیم که استانی با حداقل امکاناتی هستیم، ولی همیشه گفته ایم که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه است و اگر با انگیزه کار کنیم و همدل و همزبان باشیم با امکانات کم می‌توان نتیجه خوبی گرفت.

 

خادمی با اشاره به این موضوع که با دلسوزی و همدلی که در استان وجود داشت باعث رضایت مسافران از خدمات‌دهی مسئولان شده است، افزود: این رضایت بخشی نشان می‌دهد با هم بودن همیشه خروجی خوبی برای استان دارد.

 

ستاد سفر تمرینی برای کار گروهی در استان است

وی در ادامه به نتایج خوب فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد و گفت: کار گروهی دستگاه ها در ایام نوروز تمرینی برای یادگیری کار جمعی در استان و یکی کردن انرژی ها به جای اتلاف انرژی است.

 

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان گردشگری را از محورهای توسعه استان دانست و افزود: آنچه در گردشگری اتفاق می‌افتد انفعالی است و عده‌ای به استان هجوم می‌آورند و باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت گردشگران صورت گیرد تا استان بتواند در توسعه زیرساخت و جذب گردشگرهای بیشترحرفی برای گفتن داشته باشد.

 

ضرورت ایجاد کانون‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

وی ضرورت گردشگری فعال در استان و تبدیل شدن به قطب گردشگری جنوب کشور را ایجاد کانون‌های گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: با ایجاد این کانون‌ها می توان گردشگران را به این سمت هدایت کنیم و برنامه جدی برای گردشگری ایجاد کرده و درآمدزایی خوبی برای استان فراهم کنیم.

 

توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از بی برنامگی رنج می برد

خادمی از توسعه نیافتن زیرساخت های گردشگری در استان انتقاد کرد، ابراز کرد: هیچ برنامه جدی در استان برای گردشگری وجود ندارد و صرفا فعالیت ها تحت تاثیرهجوم گردشگران است.

 

خادمی با بیان اینکه گردشگری باید فعال عمل کند و مدیریت و جهت دهی گردشگران را خود بر عهده گیرد تا صنعت گردشگری بر اقتصاد مردم تاثیر بگذارد،گفت:توسعه صنعت گردشکری به عنوان رکن اول توسعه درون زای استان می توان همه جوانب استان را در بر داشته باشد.

 

برنامه گردشکری استان بدون تدوین است

وی با بیان اینکه برنامه مدونی در حوزه گردشگری استان تدوین نشده است واظهار کرد: برپایی غرفه های صنایع دستی و آماده کردن پارک ها کاری است که توسط همه انجام می شود و باید به دنبال برنامه هایی اثرگذارتر بود که این موضوع فقط منوط به سازمان گردشگری به تنهایی نیست و همه باید کمک کنند تا گردشگری محور توسعه استان شود.

 

چرا میوه شب عید از استان تأمین نمی شود؟!

استاندار در ادامه با ابراز تاسف از تامین میوه شب عید استان از دیگر استان ها گفت: جهاد کشاورزی در سال آینده باید خود اقدام به تامین میوه شب عید از محصولات استان کند تا نیازی به وارد کردن میوه از مازندران و سایر استان ها نباشد.

 

خادمی با بیان اینکه بسیار ی از میوه های تأمین شب عید در خود استان تأمین می شود ،ادامه داد: چرا ما نباید برنامه ریزی کلی بر روی محصولات اولیه شهر خود داشته باشیم و این موضوع و ظرفیت را نادیده بگیریم.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک