آخرین اخبار

11. آذر 1402 - 14:45   |   کد مطلب: 11373
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد.

در پی درگیری میان همراه بیمار با پرستار در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و مضروب شدن شدید پرستار خواهانی از ناحیه گردن بر اثر ضربه چاقو؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع پرستاران گفت: وقتی که شب گذشته این حادثه را شنیدم گویی حادثه برای برادر خودم پیش آمده بود و تا صبح مضطرب و نگران بودم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از رسانه‌ها گفت: بارها گفتیم بشکند قلمی که ننویسد بر کادر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد زیرا رسانه‌ها به جای پرداختن به مشکلات پرستاران فقط می‌نویسند کجای بیمارستان زباله ریخته و کجای بیمارستان فرو ریخته اما از دردهای کادر درمان چیزی نمی‌گویند و نمی‌نویسند.

 

شهامت افزود: این مشکلات باید به صورت زیرساختی برطرف شود خواسته اولیه ما این است که به عنوان مدعی العموم مسئولان قضایی ورود پیدا کنند و این موضوع اصلاً نباید شخصی شود و نباید اینگونه پنداشته شود که طرف کسی را دارد که از او گذشت کنند.

 

وی گفت: معاون وزیر بعد از شنیدن این موضوع با ما تماس گرفت و جویای حال همکارمان شد و درخواست کرد که اگر کمکی لازم باشد از مرکز انجام شود و هم موضوع امنیت اورژانس‌های کشور را مطرح کرد و اینگونه گفت که مشکلات فقط مربوط به بیمارستان‌های شما نیست بلکه در اورژانس‌ها چنین مشکلاتی هست و درگیری وجود دارد و اعلام کردند که نشستی با وزارت کشور در این زمینه خواهند داشت تا نسبت به امنیت اورژانس‌ها پیگیری لازم صورت گیرد.

 

معاون درمان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ارزش کار شما پرستارها به جان انسان‌هاست و انتظار داریم برای تمام اورژانس‌ها به خصوص اورژانس بیمارستان جلیل و برای امنیت آن‌ها پلیس مستقر شود.

 

شهامت افوزد: پیش از این هم در گچساران فردی با اسلحه وارد می‌شود و به همکار ما توهین‌های آنچنانی می‌کند در کهگیلویه نیز چنین شده بود و چند سال پیش هم اگر یادتان بیاید همکارمان در بیمارستان شهید بهشتی چشم خود را از دست داد نمی‌دانیم مواظب مریض باشیم یا مواظب همراه مریض.

 

وی گفت: از همین جا از مسئولان قضایی می‌خواهم که اشد مجازات را برای این فرد در نظر بگیرند.

 

شهامت در ادامه با بیان اینکه در خصوص مطالبات پرسنلی ما نیز دغدغه داریم و قبل از اینکه معاون دانشگاه باشم کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم و گاه حقوق خود را دیرتر از شماها می‌گیرم گفت: خبر خوش اینکه هیئت رئیسه دانشگاه تصویب کرده از این به بعد درآمد بیمارستان به خود بیمارستان داده شود تا همانجا تقسیم کنند و چالش‌ها کمتر شود.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک