آخرین اخبار

1. شهريور 1402 - 20:29   |   کد مطلب: 11291
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه خبر داد:
نور به ورزشگاه آزادی دهدشت رسید
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه از تجهیز ورزشگاه آزادی دهدشت به برج های نوری پس از سالها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه"سید ابوالحسن دلباز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: تقویم کاری هیئت فوتبال از سایر شهرستان های استان جلوتراست که در حال حاضر تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه در لیگ سه کشور حضور دارد و تیم تام دهدشت نیز در جام حذفی باید با رقبای خود مصاف بدهد.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه از تجهیز ورزشگاه آزادی دهدشت به نور پس از سالها خبر داد و گفت: پروژه برج های نوری را خوشبختانه با اعتباربیش از یک میلیارد تومان به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان به پیمانکار سپردیم  و انشالله از هفته آینده این امر به سرانجام خواهد رسید و این معضل بزرگ حل خواهد شد.

دلباز تاکید کرد: ورزش بانوان نیز هم پای ورزش اقایان مورد توجه ما قرار دارد و هیئت فوتبال کهگیلویه طی دو سال متوالی هم در لیگ یک کشور و هم در لیگ دسته دوم کشور نماینده داشت اما بخاطر مشکلات مالی، ادامه این مسیر امکانپذیر نبود.

 دلبازبا تاکید بر اینکه ورزش مقوله جهانی است و همه کشورها در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند گفت: تنها هیئت فوتبال دراستان هستیم که تیم های آن سالیانه افزایش پیدا می کنند درحالی که درسایر شهرستان ها شاهد ریزش هستیم.

 

وی افزود: پیست استادیوم دهدشت استاندارد نیست و هیات فوتبال در این زمینه نیازمند حمایت مدیران و مخصوصا رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم در آینده پیست را استانداردسازی کنیم..

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک