آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1402 - 23:31   |   کد مطلب: 11144
سرعت‌پایین اینترنت در مسکن مهر دهدشت موجب گلایه ساکنان این سایت شده و از مسئولان برای رفع این مشکل کمک خواستند.

 سرعت بسیار پایین اینترنت در مسکن مهر دهدشت ساکنان در این سایت را کلافه کرده است. ساکنان این منطقه از شهر همواره با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده و هستند و مشکل سرعت بسیار پایین اینترنت در این سایت موجب اعتراض اهالی شده است.

 

 

 

یکی از ساکنان این سایت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به اینکه مسکن مهر دهدشت از ابتدا تاکنون با مشکلات زیادی روبرو بوده گفت: هم‌اکنون این سایت با مشکل سرعت بسیار پایین اینترنت روبرو است و به علت پایین بودن سرعت اینترنت مجبور هستیم ساعات زیادی را برای دانلود یا استفاده از مطالب اینترنت پای سیستم بنشینیم و بیشتر وقت و انرژی‌مان در طول شبانه‌روز صرف این مورد می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه دانشجو در خانه‌دارند و باید برای پایان‌نامه و ارتباط با استاد راهنمایش داشته باشند افزود: برای استفاده از اینترنت به علت سرعت‌پایین در این منطقه مجبور هست برای تحقیق و جمع‌آوری مطالب و ... به داخل شهر مراجعه کرده و روزانه هزینه هنگفتی برای رفت‌وبرگشت بپردازد.

 

 

 

این شهروند ساکن مسکن مهر دهدشت بیان کرد: در این خصوص پیگیری‌های زیادی انجام گرفته اما متأسفانه هیچ نتیجه‌ای تاکنون نگرفته‌ایم و برای رسانه‌ای شدن این مشکل دست به دامان رسانه‌ها شدیم.

 

 

 

 

 

برخی دیگر از ساکنان هم خواهان برطرف شدن این مشکل از طرف مسئولان بودند و اعلام کردند: سایت مسکن با شهر دهدشت فاصله‌ای ندارد پس چرا باید از این نعمت مانند سایر نعمت‌ها این منطقه محروم باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی همه افراد این حق رادارند که از آن استفاده کنند و نباید به علت فاصله‌ای که سایت مسکن مهر از مرکز شهر دارد ساکنان این منطقه از حقشان محروم شوند.

 

 

 

مسکن مهر دهدشت آن طوری که باید به ساکنان آن خدمات نمی‌دهد مردم پول خود را گذاشته‌اند و نتیجه‌اش شده است مسکن بی‌مهری که مسئولان امر پیگیر مشکلات این شوند. این مشکل بارهای بار عنوان‌شده اما چرا بعضی مسئولان حاضر نیستند مشکلاتی که مردم بیان میکنند را بشنوند و برای رفع آن‌ها قدم بردارند؟

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک