آخرین اخبار

24. بهمن 1401 - 8:16   |   کد مطلب: 11057
در ایین تجلیل از مربیان شهید بهنام محمدی کهگیلویه مطرح شد؛
حضور مردم در خلق حماسه راهپیمایی ۲۲بهمن بی نظیر بود+عکس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: باوجود ناآرامی‌های چند ماه گذشته و راه‌اندازی جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران اما حضور مردم در خلق حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود.

با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از مربیان طرح شهید بهنام محمدی کهگیلویه در حسینیه ثارالله این شهرستان تجلیل شد.

 

 

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این آیین با تأکید براینکه با توجه به رخدادها و اغتشاشات چند ماه اخیر، پیش‌بینی می‌شد که اقشار مختلف مردم برای اعلام حمایت از انقلاب و نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن حضور قابل‌توجهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشند گفت: اما صحنه‌هایی که دیروز مردم همیشه درصحنه کشورمان خلق کردند و مشارکت گسترده آن‌ها فراتر از حد انتظار و پیش‌بینی‌ها بود.

 

 

 

 

 

علی‌اصغر پور بهشت افزود: راهپیمایی امسال نشان می‌دهد که حماسه سازی مردم، حداقل طی ۱۰ سال قبل بی‌نظیر بوده و تودهنی محکمی بر دهان دشمنان بود.

 

 

 

وی طرح شهید بهنام محمدی را یکی از بهترین طرح‌های سازمان بسیج عنوان و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تقویت جوانان انقلابی تأکید فراوان دارند و اجرای این طرح در همین راستا بوده است و تاکنون موفق بوده است.

 

 

 

 

 

پور بهشت بیان کرد: هم‌اینک بیش‌ازپیش جامعه دانش‌آموزی مورد هدف دشمن قرارگرفته است و گفتمان سازی انقلاب در بین دانش آموزان و شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس یکی از محورهای مهم این طرح است.

 

 

 

وی نقش مربیان شهید بهنام محمدی و تحقق اجرای فرامین رهبری را بی‌بدیل دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از تمام تلاش خود برای ضربه زدن به نسل سوم و چهارم به کار بسته و همه سرمایه خود را در جنگ ترکیبی به میدان آورده، نقش شما مربیان طرح شهید بهنام محمدی کمتر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیست و باتربیت نیروهای جوان، مؤمن، انقلابی، پای‌کار نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنید.

 

 

 

 

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دانش آموزان صاحب‌فکر و خلاقیت هستند و به‌واسطه دانش آموزان می‌توان اثرپذیری در جامعه مشاهده کرد.

 

 

 

سعادت صالحی نیا به طرح شهید بهنام محمدی که پیوندی بین مسجد، مدرسه و منزل است، اشاره کرد و افزود: برای نخستین باریک نفر از جنوب کشور به‌عنوان رئیس بسیج دانش‌آموزی کشور انتخاب‌شده است.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: هدف این طرح پیوند بین خانه، مسجد و مدرسه است، باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که هم ازلحاظ مؤلفه‌های زندگی و هم ازلحاظ علمی و فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی باشند.

 

 

 

صالحی نیا ادامه داد: دانش آموزان در طرح شهید بهنام محمدی اندیشیدن، اخلاق‌مداری، انقلابی بودن، آگاه بودن، تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ را می‌آموزند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک