آخرین اخبار

20. بهمن 1401 - 23:48   |   کد مطلب: 11053
آن چه راهپیمایی امسال را متفاوت از سال های گذشته خواهد کرد حضور پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم با در دست داشتن تصاویر شهدای خود است.

دشمن پس از اغتشاشات اخیر فکر می کند که مردم از نظام و انقلاب اسلامی ناامید شده اند اما قطعا حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، دشمن را بیش از پیش نسبت به ادامه شیطنت ها مایوس می کند.

 

 

قطعا راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن‌ماه ماه امسال بعد از دو سال کرونایی همانند گذشته باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار خواهد شد و با حضور پرشور و پررنگ خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان رنگ و بوی شهدایی نیز خواهد گرفت.

 

 

 

خانواده‌های معظم شهدا با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت خواهند کرد

 

 

 

آن چه راهپیمایی امسال را متفاوت از سال های گذشته خواهد کرد حضور پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم با در دست داشتن تصاویر شهدای خود است تا بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک