آخرین اخبار

20. بهمن 1401 - 6:28   |   کد مطلب: 11052
جشن بزرگ انقلاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با حضور کاروان شاد پیمای چکاوک در روستای چنگلوا این شهرستان برگزار شد.

جشن بزرگ انقلاب همزمان با پویش ملی هر سیاه‌چادر عشایری یک پرچم ، با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام به همت سپاه عشایر، اداره کل امور عشایر استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و با حضور کاروان شاد پیمای چکاوک در روستای چنگلوای کهگیلویه برگزار شد.

 

اجرای بازی‌های بومی و محلی، موسیقی سنتی و آواز و سرود‌های محلی، نمایش توانمندی‌های عشایر در حوزه صنایع دستی و تولیدات دامی از برنامه‌های این جشنواره بود.

 

 

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، بهمیی و چرام در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: شما مردم به حضور خود در این جشن بزرگ انقلاب به دشمن ثابت کردید و نشان دادید که این مردم، همان شیر زنان و شیرمردان سال ۵۶، ۵۷ هستند. همان بزرگ مردانی هستید که با فریادتان دنیا را به تحیر و دشمن را برای همیشه محو و نابود کردید.

 

 

 

 

 

 

 

حجت‌الاسلام محمد موحد افزود: حداقل در دوران نمایندگی خود، روزی که در این حوزه نماینده شدم هزار و ۱۳۰ روستایی را در حوزه انتخابیه تحویل گرفتم که ۹۹ درصد آن‌ها از تمام امکانات و زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، گاز، جاده، بهداشت، درمان و هر چیزی که امروز ما شاهد سامان گرفتن آن هستیم بی‌بهره بود‌

 

 

 

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم به برکت نظام و خدمات اسلامی و به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان اکثر قریب به‌اتفاق زیرساخت‌های هزار و ۳۰۰ روستا همه شکل‌گرفته و توسعه متناسب برای همه آن‌ها فراهم‌شده است.

 

 

 

 موحد خاطرنشان کرد: آخرین نقطه‌ای را که شما اشاره‌کنید امکان ندارد در آنجا خدمات جمهوری اسلامی در بدترین و سخت‌ترین مشکلات انتقال پیدا نکرده باشد

 

 

 

وی ادامه داد: در دورانی که ما مبارزه برای زیرساخت‌های حوزه‌های دوردست و کوهستانی داشتیم، در کنار شهر اهواز مرکز نفت ایران فاقد اولین امکانت بودند. ایران قبل از انقلاب اسلام برخی‌ها بی‌انصافی و کم‌لطفی می‌کنند و یک مطالب عادی و بی‌اساس را ملاک و معیار قرار می‌دهند، اما شما نگاه کنید که ما در کجای دنیا قبل از انقلاب نام و جایگاه داشتم؟! در بدترین شرایط سیاسی بدترین شرایط موجود دنیا قرار داشتیم.

 

 

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی ابراز کرد: بایدن رئیس‌جمهور آمریکا امروز به‌جایی رسیده که برای حرکت مذبوحانه‌ای که پارمان اروپا نسبت به عزیزان سپاه پاسداران انجام داده است از این غلطی که مرتکب شده بود عقب‌نشینی کرد.

 

 

 

موحد بیان کرد: باید اقرار کرده ان‌هاآمادگی چالش با انقلاب اسلامی را ندارد و مردم و ملت ایران نشان دادند اقتداری که امروز و بایدن و بایدن ها از آن وحشت دارند نتیجه‌ها زحمات و خدمات ملت ایران و سپاه پاسداران است.

 

 

 

وی گفت: امروز اگر دشمن وحشت می‌کند از حرکتی است که سپاه مقدر و امثال شهید قاسم سلیمانی از خود نشان دادند و دشمن به این نتیجه رسیده است که به هرجایی که او احساس می‌کند و فکرش را نمی‌کند در آنجا سپاه حضورداشته و دارد.

 

 

 

موحد در ادامه با اشاره به اینکه آن‌ها فکر می‌کردند سپاه یک مجموعه است که بخواهند آن را تحریم کنند! تصریح کرد: نمی‌دانستند که سپاه یعنی اقتدار ایران، یعنی ملت ایران، یعنی مردم ایران، ایران یعنی سپاه و اکنون به این نتیجه رسیدند و اقرار می‌کنند بر این نکته که چالش با ایران یک چالش عادی نیست. این انقلاب بانام سپاه و ملت ایران و رهبر امام خامنه‌ای همچنان در ابعاد مختلف می‌درخشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک