آخرین اخبار

8. دى 1401 - 8:29   |   کد مطلب: 10997
شهریاری گفت: مسئولان و همه ما باید از مکتب شهید سلیمانی استفاده و سعی کنیم با الگوی پذیری از روحیه جهادی و سلوک ایشان مشکلات کشور را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید سلسمانی نه تنها برای امنیت کشور بلکه در تامین امنیت منطقه نقش پررنگی داشته است  گفت: آرامشی که امروز کشور و بیرون از مرزها شاهد آن هستیم از برکات وجود ایشان است، سردار سلیمان در تاریخ تکرار شدنی نیست و در همه ابعاد شخصیتی خود اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تفکر ژرف و وسیعی داشتند.

 

 

 

حسینعلی شهریاری افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی استثنایی و تکرار نشدنی برای کشور است که خدمات ارزشمندی که در طول دوران خدمت خود برای کشور انجام داده بر کسی پوشیده نیست.

 

 

 

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت با اشاره به اینکه اگر امروز شاهد محو شدن داعش از صحنه روزگار هستیم فقط به دلیل همت و پایمردی، قهرمان جهان اسلام سردار سلیمانی است گفت: اقدامات شهید سلیمانی در جهان اسلام وحدت‌ آفرین بود و نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادگان جهان یک قهرمان و یک افتخار بوده و هست.

 

 

 

وی گفت: در سال های عمر حاج قاسم روحیه جهادی و‌پر تلاش ایشان در انجام‌ وظایف زبانزد عام و خاص بود لذا همه ما باید از مکتب شهید سلیمانی استفاده کنیم و سعی کنیم با بهره‌گیری از الگوی بزرگی همچون ایشان مشکلات کشور را رفع کنیم و رهبری نیز بارها تاکید کردند باید با تفکر جهادی و انقلابی کار کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک