آخرین اخبار

18. آذر 1401 - 11:18   |   کد مطلب: 10963
خدمات ارائه شده پزشکی در کهگیلویه نتوانسته در حد مطلوب، مشکلات مردم را برطرف کند و بیمه شدگان از خدمات کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گلایه دارند.

کلینیک تخصصی تامین اجتماعی دهدشت یکی از مراکز خدمت رسانی در واحد درمان سطح شهرستان کهگیلویه است که بیمه شدگان تامین اجتماعی بر اساس نیازمندی های تعریف شده در قوانین تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی به آن مراجعه می کنند.

 

 

 

اما از زمان تأسیس این مرکز درمانی از گوشه و کنار صدای گلایه و نارضایتی مردم شهرستان به گوش می رسد ولی روند خدمات دهی این مرکز همچنان نتوانسته است رضایت بیمه شدگان را فراهم کند.

 

 

 

مهدی از جمله شهروندانی است که از یکی از منطقه دور از شهرستان به این درمانگاه مراجعه کرده با ابراز نارضایتی از خدمات دهی این کلینک تخصصی به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: با زحمت و کارگری ماهانه برای خود و اعضای خانواده بیمه تامین اجتماعی واریز می شود اما وقتی برای درمان مراجعه می کنیم برای یک بیماری ساده دارو، سنوگرافی و ...ندارند.

 

 

 

وی افزود: آیا اگر خود مسئول این کلینیک هم از بیماری عذاب بکشد و دکتر ، دارو و غیره در مرکز نباشد و به او بگویند باید ازاد بیرون حساب کنید باز هم به همین راحتی از کنار آن می گذرند؟

 

 

 

یکی از بازنشستگان که برای درمان به این مرکز رجوع کرده بود با تاکید بر اینکه برای درمان بیماری خود و همسرش مراجعه کرده است گفت: با وجود حق بیمه های گزافی که پرداخت می کنیم اما امروز هیچ کدام از خدمات مورد نیاز خود را حتی در سطح متوسط هم دریافت نمی کنیم .

 

 

 

وی افزود: سی سال با سختی کار کرده‌ام و حق بیمه پرداخت کردم که اکنون هم خودم و خانواده ام از خدمات آن بهره ببریم اما متاسفانه خدمات دهی در این مرکز بسیار نامطلوب است این مرکز فقط اسم کلینیک تخصصی روی آن گذاشته شده است در عمل از یک درمانگاه ساده در یک بخش محروم‌تر است.

 

 

 

با این تفاسیر می توان گفت با توجه به جمعیت شهرستان کهگیلویه و همچنین مراجعه بیمه شدگان شهرستان های چرام و لنده به این مرکز تخصصی در شهر دهدشت با این همه مشکلات جوابگوی این حجم بیمه شده نیست و نخواهد بود.

 

 

 

می توان گفت هزینه های بالای حق ویزیت پزشکان بخصوص متخصص ها شرایط را برای بسیاری از بیماران بیمه شده تامین اجتماعی بغرنج تر کرده و مردم ماهیانه حق بیمه پرداخت می کنند اما به وقت کارایی این بیمه ها آنچنان که باید دردی از بیمه شدگان دوا نمی کنند و حالا مردم مانده اند و هزینه های بالای درمان و باید دعا کنند در این وضعیت مریض نشوند وگرنه با این هزینه های بالای درمان مواجه خواهند شد.

 

 

 

امید است مسئولان و مدیران تامین اجتماعی فقط یک بار برای همیشه به صدای بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان گوش فرا دهند و در جهت برطرف نمودن مشکلات و معضلات گام های اساسی بردارند و روزی برسد که هیچ بیماری جز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک